Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. deathmetalverses
12. getmans1
13. samvoin
14. stela50
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. deathmetalverses
12. getmans1
13. samvoin
14. stela50
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
09.09.2008 22:38 -
Отчаян ли си? А стига бе!
Автор: santov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14238 Коментари: 73 Гласове:
Последна промяна: 09.09.2008 23:17
Прочетен: 14238 Коментари: 73 Гласове:
0
Последна промяна: 09.09.2008 23:17
Тази вечер, по едни новини, в една телевизия, видях нещо, което не бих искал да виждам. Видях младеж, дете, което на въпроса кой е Елвис, отговори – ми не знам, а на въпроса, кой е Тодор Живков, съвсем уверено блъвна хвалебствия.... И през цялото време, дъвчеше нещо, мисля кебапче. Но не се притесняваше, че устата му е пълна. Кебапчето е безплатно, предполагам.
А една лелка, обясняваше една промяна, на една съкрална дата – 9-ти септември, хиляда деветстотин четвърдиш четворгоркиш. Та как тогава сменила цървулите с обувки! О господи, така ли се помнят датите? И как може, одеждите на краката ти, дотолкова да се врежат в някой си човешки ум? И защо, аджиба, аз, ти и още неколцина, сме се заели с задачата, да обясним на такива хора, че там някъде, между едни ребра има и още нещо, освен стомах? А малко по-отгоре има и едно вещество, ум му викат. И е редно, преди да хапнеш, да погледнеш ястието и да го прецениш със споменатото вещество.
И някак съм уверен, че и лелката и младежа, след ходене до тоалетна,по-скоро вероятно се опитват да отгатнат – това ли всъщност ядох вчера? Убеден съм, че намират смисъл в това си ежедневие! Мамка му!
А една лелка, обясняваше една промяна, на една съкрална дата – 9-ти септември, хиляда деветстотин четвърдиш четворгоркиш. Та как тогава сменила цървулите с обувки! О господи, така ли се помнят датите? И как може, одеждите на краката ти, дотолкова да се врежат в някой си човешки ум? И защо, аджиба, аз, ти и още неколцина, сме се заели с задачата, да обясним на такива хора, че там някъде, между едни ребра има и още нещо, освен стомах? А малко по-отгоре има и едно вещество, ум му викат. И е редно, преди да хапнеш, да погледнеш ястието и да го прецениш със споменатото вещество.
И някак съм уверен, че и лелката и младежа, след ходене до тоалетна,по-скоро вероятно се опитват да отгатнат – това ли всъщност ядох вчера? Убеден съм, че намират смисъл в това си ежедневие! Мамка му!
Брюксел е бесен, а Гоце е отчаян и пита ...
Размислите на един млад нихилист, изпадн...
Отчаян апел към нашата гражданска съвест...
Размислите на един млад нихилист, изпадн...
Отчаян апел към нашата гражданска съвест...
кебапчета и лепа брена
кво толко го мислиш...
и отчаянието се изпарява като взривен мавзолей
мамка му
смисъла в ежедневието
на кой му пука за Елвис
...
я извади червените връзки !!!!!!!
:)))))
цитирайкво толко го мислиш...
и отчаянието се изпарява като взривен мавзолей
мамка му
смисъла в ежедневието
на кой му пука за Елвис
...
я извади червените връзки !!!!!!!
:)))))
Искам да бъде така, че на никой да не му пука за Елвис, стига да не им пука за Живков, и за цървулите... Не мога да се усмихна, извинявай!
цитирайЩеше да е комично,ако не беше трагично......
цитирай
4.
mitternacht -
....
09.09.2008 23:33
09.09.2008 23:33
Пич е*и им май*ата!
И мене ме издразниха тия копелета, но какво да се прави, и те ще изпукат, и последните комунисти ще изчезнат някога.
Ама преди т'ва България НЯМА да се оправи!
цитирайИ мене ме издразниха тия копелета, но какво да се прави, и те ще изпукат, и последните комунисти ще изчезнат някога.
Ама преди т'ва България НЯМА да се оправи!
!!!!
дълбоко се надявам един ден децата ни да се събудят без спомен за 9 септемрви
цитирайдълбоко се надявам един ден децата ни да се събудят без спомен за 9 септемрви
6.
анонимен -
Хайде сега...
09.09.2008 23:51
09.09.2008 23:51
Тва бяха някакви дебили от някакво село където празнуват още 9-ти септември.. даже един се изцепи че тогава България е освободена от турско робство.
цитирайИзпревари ме, Сантов :))) Не го пуснах, защото отчаяно търсех репортажа из мрежата. За жалост не го открих. Щеше да е поучително да се видят тия муцуни, лющещи ракия и празнуващи 9 септември с образите на "великите" си вождове. Малкият ми син се стресна, между другото, динозаврите от "Джураскик парк" не го стряскат, защото знае че са наужким. Обаче това тук не беше наужким. И жалката картина беше не толкова бабката с цървулите, нито пийналия дядко който разправяше че там "сите са комунисти", нито още по-пиналия, празнуващ освобождението си от турско робство (той горкия сигурно не предполага...). Жал ми стана за Елвис...Впрочем, селото се казваше Калище. Ебаси и символиката.....
цитирайПо коя телевизия е бил този селски панаир?
цитирайТъжно е, че човек, който пише сЪкрална и аджИба, е тръгнал да се притеснява, че някакви си хора, някъде толкова далеч от него, са толкова неуки, че не се прекланят пред Елвис, Костов и СДС, ами помнят Тодор Живков, при когото, съвсем обективно погледнато, ако и да не са живели много по-добре от сега в абсолютни стойности, поне са били далеч по-малко бедни на фона на тогавашните богати.
Да, драги "демократи" (как пък така всички успяхте да намразите времето, в което пораснахте и станахте това, което сте днес), факт е, че социализмът е донесъл на много бедни хора от село невиждани дотогава възможности за получаване на добро образование и подобряване на начина им на живот. Те никога няма да го забравят. И впрочем предпочитам тези хора, тъгуващи по социалистическото минало, пред онези, които се кефят на чалгаджийското ни настояще.
цитирайДа, драги "демократи" (как пък така всички успяхте да намразите времето, в което пораснахте и станахте това, което сте днес), факт е, че социализмът е донесъл на много бедни хора от село невиждани дотогава възможности за получаване на добро образование и подобряване на начина им на живот. Те никога няма да го забравят. И впрочем предпочитам тези хора, тъгуващи по социалистическото минало, пред онези, които се кефят на чалгаджийското ни настояще.
Не тъгувай, Томас, че и на мен ми се доплаква, като те чета. Знам, че предпочиташ смахнатите пияници от с. Калище и миризмата на текезесарски цървули :)) Те тъкмо заради такива капиталисти като теб са ги излъчили по тази телевизия.
цитирайПо любимата ти БиТи Ви :)
Поздрави!
цитирайПоздрави!
"предпочитам тези хора, тъгуващи по социалистическото минало, пред онези, които се кефят на чалгаджийското ни настояще"
Защо ли не намирам никаква разлика във формулираните две категории. Ако следваме логиката на автора и на двете манталитета се формира някъде в края на стомашно-чревния тракт. Различна е само модната линия. Придобивките и възможността за придобиване.
Тук трудно ще се посее култура и култ към професионализма. Както и гражданска позиция.
Май наистина сакралния Хамлетов въпрос е "това ли всъщност ядох вчера?"
цитирайЗащо ли не намирам никаква разлика във формулираните две категории. Ако следваме логиката на автора и на двете манталитета се формира някъде в края на стомашно-чревния тракт. Различна е само модната линия. Придобивките и възможността за придобиване.
Тук трудно ще се посее култура и култ към професионализма. Както и гражданска позиция.
Май наистина сакралния Хамлетов въпрос е "това ли всъщност ядох вчера?"
И аз така предположих снощи, но не го намерих като "новина" този репортаж.
За сметка на това пък намерих Масларова, от същата сутрин, която обяснява как все пак ще праща пенсионери на море след 20-и септември, тук
http://www.vbox7.com/play:27ef2c88
и Петков, с репликата му за потентността
http://www.vbox7.com/play:1fa6c3af
Тази "новина" с пияниците от Калище не са я пуснали, хитреците.
Поздрави.
цитирайЗа сметка на това пък намерих Масларова, от същата сутрин, която обяснява как все пак ще праща пенсионери на море след 20-и септември, тук
http://www.vbox7.com/play:27ef2c88
и Петков, с репликата му за потентността
http://www.vbox7.com/play:1fa6c3af
Тази "новина" с пияниците от Калище не са я пуснали, хитреците.
Поздрави.
14.
анонимен -
Ужас!
10.09.2008 08:04
10.09.2008 08:04
Голямо тюхкане, голямо нещо. Добре, че е интернета, че иначе няма да Ви се чуе гласчето.
Между другото не виждам нищо лошо в това някой да яде безплатни кебапчета и да не знае кой е Елвис.
Кой е Елвис същност?
цитирайМежду другото не виждам нищо лошо в това някой да яде безплатни кебапчета и да не знае кой е Елвис.
Кой е Елвис същност?
15.
анонимен -
В грамитиката!
10.09.2008 08:23
10.09.2008 08:23
...."всъщност",пише и за Елвис!
цитирайНевероятно ,но е факт ,че все още има неориентирани и заблудени хора !Това е така ,в зависимост от средата , в която израстват и от атмосферата , в която живеят ......Все още има някакви жалки останки от онова време , в което са се заблуждавали и все още живеят такива под диктовката на някакви деградирали умове.....!Нека не ги съдим тези останки и жалки остатъци от бившата комунистическа власт , а просто ги съжалим !Време е да изметем боклука около нас !Как ти се струва , има ли къде ?
цитирайПоздрави за поста, пропуснала съм репортажа, явно е било зрелищно. Добре, че любимата ни държава е нахранили хората с кебапчета, е те тва е. Какво му трябва на човек - две кебапчета и Тодор Живков.
цитирай
18.
анонимен -
Сантов,
10.09.2008 10:47
10.09.2008 10:47
ти си кръгъл идиот.
цитирай
19.
анонимен -
Bale,
10.09.2008 11:09
10.09.2008 11:09
Бале, не си прав. Не е само кръгъл.....
цитирайсоциалистическото ни минало е майка на чалгаджийското ни настояще.Онова време роди и днешните "специалисти" в политиката,бизнеса,културата и в каквото още се сетиш,специалисте по тоалетни,пътни знаци,фотография(??!!!) и още нещо!Обяснимо е предпочитанието ти към селяндурите,получили възможност да "станат" доктори,инженери,икономисти,писатели и журналисти дори, и да произвеждат цял живот халтура-това ,ако си спомняш беше предишната дума за чалга,защото Томчо ти си един от тях,само сред тях си звезда,както Станишев е звезда само сред дъртите на Бузлуджа.Тук в чуждите блогове,в които коментираш политически теми и в твоя,където обсъждаш чистотата на кенефите,си един смешко със смешната теза,колко хубаво е било при комунизма и как лошото СДС дошло и развалило всичко и хвърлило прекрасната държава и прекрасния трудов,интелигентен народ в прегръдките на чалгата! Вземи да пишеш тези смешки за пари-ще изкяриш повече отколкото от фотография,съдейки по снимката ти с пролетарското сакце и рубашката!
цитирайЛельо, леше МНОГО зрелищно. Ган, това беше единствения репортаж, който липсваше в сайта на телевизията....
цитирайhttp://templar.blog.bg/viewpost.php?id=232367
цитирайАми донякъде си прав - за това, че за чалга културата не са виновни "демократите" - тя си ни е заложена и от турското робство, и от съседството със сърби и гърци. Но музикалните предпочитания не са темата, струва ми се, а още по-малко нещото, за което би трябвало да ти се сърдя.
Искам да ми кажеш нещо друго ти... откъде ти идват наблюденията, че онези с "аристократичния" произход са по-добрите доктори, инженери, икономисти, писатели "и журналисти дори"? Сам знаеш, че произходът може и да дава някакви предимства, но повечето, които ги притежават, са достатъчно мързеливи, за да ги използват, и в крайна сметка биват изпреварени от "плебеите", които знаят, че трябва да са много по-добри, за да успеят. Това го забелязах и по време на следването си - най-добрите студенти бяхме не самонадеяните софиянци, а отделни момчета и момичета от провинцията, които искаха да се изкачат на съвсем друго ниво от това, на което са се родили, и бяха готови да жертват много време и усилия, за да го постигнат. Много от тях успяха. А тези, които имаха предимството, и до днес само мърморят колко са нахални провинциалистите.
Та малко на такава ми заприличва и работата с чувството за превъзходство у автора на блога, който, видите ли, само защото знае кой е Елвис и не харесва Тодор Живков, както и заради това, че не яде безплатни кебапчета пред камерата, се изживява като някакво по-съвършено същество.
Тези, които наистина са повече от другите, нямат нужда да го показват по този начин - така си спестяват и риска да напишат сЪкрална или аджИба...
А пък онези, които го възмущават, така или иначе няма да му прочетат блога, така че надали ще се засрамят.
цитирайИскам да ми кажеш нещо друго ти... откъде ти идват наблюденията, че онези с "аристократичния" произход са по-добрите доктори, инженери, икономисти, писатели "и журналисти дори"? Сам знаеш, че произходът може и да дава някакви предимства, но повечето, които ги притежават, са достатъчно мързеливи, за да ги използват, и в крайна сметка биват изпреварени от "плебеите", които знаят, че трябва да са много по-добри, за да успеят. Това го забелязах и по време на следването си - най-добрите студенти бяхме не самонадеяните софиянци, а отделни момчета и момичета от провинцията, които искаха да се изкачат на съвсем друго ниво от това, на което са се родили, и бяха готови да жертват много време и усилия, за да го постигнат. Много от тях успяха. А тези, които имаха предимството, и до днес само мърморят колко са нахални провинциалистите.
Та малко на такава ми заприличва и работата с чувството за превъзходство у автора на блога, който, видите ли, само защото знае кой е Елвис и не харесва Тодор Живков, както и заради това, че не яде безплатни кебапчета пред камерата, се изживява като някакво по-съвършено същество.
Тези, които наистина са повече от другите, нямат нужда да го показват по този начин - така си спестяват и риска да напишат сЪкрална или аджИба...
А пък онези, които го възмущават, така или иначе няма да му прочетат блога, така че надали ще се засрамят.
vse nqkoga planetata shteshe da bade onishtojena.na men mi e vse edno zashtoto neshtata ne sa takiva kakvito izglejdat.ako omrem to e zashtoto bog taka e otredil a ne zaradi glypavite deistviq na nqkakvi y4eni.xora dori kraq na sveta da doide neka go priemem s dostoinstvo zashtoto samo edin 4ovek ymrql gord sas sebe si zna4i jivota my shte prodalji.moje da ne e v tozi losh svqt a v nqkoi mnogo po dobar
цитирайникъде не съм писал,че онези с "аристократичния" произход са по-добри доктори,инженери и т.н.т. . Нали няма да отречеш,че социалистическата държава беше снижила доста критериите в образователната система,че тя планираше ежегодно бройката на инженери ,доктори,икономисти и др.Сигурен съм ,че познаваш много студенти,които в други държави не биха преминали във втори курс,а те не само че завършиха,но и по правило заемаха по-добрите позиции.Чалгата е не само музикално предпочитание,всяко занижаване на критериите в която и да е област е чалга.Професор Иван Славков е чалга,професор Хачо Бояджиев също е чалга,професор Нора Ананиева,професора-зам.председател на парламента,който от трибуната му говори на диалект- и той е чалга,професор Светлин Русев-анонимникът,рисуващ 30 години портрет на една бабичка-сам знаеш колко голям може да стане този списък.За възможноста,която социализма с неговите партийни критерии даде на хора,без талант и възможности,да направят кариера,явно за сметка на други,които,както сам казваш можеха да се изкачат до определено ниво,за това ти говоря,а не за "аристократи" и "плебеи".
цитирайЗащо му е нужно да знае за Елвис? Аз съм портив да научи за него преди да научи нещо за България.
Та то не знае кои са Ботев, Левски, Славейков. Не е чувало за музикалните ни величия, прославили ни в света. За него опера - звучи като нещо, където се пере, а театър??? Стадион- място, където пеят разголени певици.
Защо не го попитаха за някоя фолкиня - щеше да изреди поне 10.
Но пък за едно-две кебабчета и лимонада- защо да не научиш на изуст хвалебствия.
"Ранъта прави борбъта" така беше казал един доста известне в миналото спортист и тренировките, ама ранъта повече
Така, че утре ще го потренираме и срещу "ранъта" ще ни изпее хвалебствия и за освободителят Доган
Да се надяваме, че някои ден магията ще падне. На МОйсей му трябваха 40 години през пустинята, докато живите забравят за робското си минало и за мястото, където е имало хляб и вода. На нашият народ колко ли ще са му нужни????
И трябва ли страната ни да стане пустиня, за да си спомняме с носталгия за недалечното минало?
цитирайТа то не знае кои са Ботев, Левски, Славейков. Не е чувало за музикалните ни величия, прославили ни в света. За него опера - звучи като нещо, където се пере, а театър??? Стадион- място, където пеят разголени певици.
Защо не го попитаха за някоя фолкиня - щеше да изреди поне 10.
Но пък за едно-две кебабчета и лимонада- защо да не научиш на изуст хвалебствия.
"Ранъта прави борбъта" така беше казал един доста известне в миналото спортист и тренировките, ама ранъта повече
Така, че утре ще го потренираме и срещу "ранъта" ще ни изпее хвалебствия и за освободителят Доган
Да се надяваме, че някои ден магията ще падне. На МОйсей му трябваха 40 години през пустинята, докато живите забравят за робското си минало и за мястото, където е имало хляб и вода. На нашият народ колко ли ще са му нужни????
И трябва ли страната ни да стане пустиня, за да си спомняме с носталгия за недалечното минало?
Е не, ти вече се шегуваш - социалистическата държава била снижила доста критериите в образователната ни система. А капиталистическата сега ги е вдигнала до невъобразими висоти. Айде, че не ми се почва по тая тема, дето даже не незнанието, ами и неграмотността е вече повсеместна, и то сред онези с висше образование, знанията са изцяло заменени от пари, връзки, силикон и секс, а нивото на образованието и науката ни е по-лошо, отколкото е било и преди Освобождението. Та в тоя смисъл по-голяма чалга от днешната "демократична" образователна система никога не сме слушали.
И пак за останалото си прав - да, социализмът е давал възможност на отделни хора да напредват по нечестен начин, прав си - само че сега възможностите за това за много повече и се експлоатират много по-безсъвестно. Разбира се, далеч съм от мисълта, че за това е виновна само демокрацията, но фактът си е факт - стремежът към знания и умения беше заменен от бесен комерсиализъм, в който се търси само най-лекия и мек път към пари, власт и всичко останало.
цитирайИ пак за останалото си прав - да, социализмът е давал възможност на отделни хора да напредват по нечестен начин, прав си - само че сега възможностите за това за много повече и се експлоатират много по-безсъвестно. Разбира се, далеч съм от мисълта, че за това е виновна само демокрацията, но фактът си е факт - стремежът към знания и умения беше заменен от бесен комерсиализъм, в който се търси само най-лекия и мек път към пари, власт и всичко останало.
Veritas odium parit. Като чета разговорът ти с Usandthem, си мисля, че в твоя случай това важи с пълна сила.
цитирай
29.
анонимен -
Gantree
10.09.2008 15:02
10.09.2008 15:02
Я, Гантрее да каже колко време ще издържи преди да се скара и със Сантов оти без това той не може :)
цитирайНе се безпокой, сладурче, ние вече се скарахме :))
Това вече мина и замина. Изостанал си много с информацията.
цитирайТова вече мина и замина. Изостанал си много с информацията.
31.
анонимен -
Либерали
10.09.2008 16:45
10.09.2008 16:45
Що бе? И той ли кофти либерал? Еййй, не останаха истински верните консерватори.
цитирайВиж, не знам дали си забелязал, но на лични нападки обикновено не отговарям. Не ги и трия. Знаеш ли защо? Не, не знаеш, всъщност това главата ти, вече съм убеден, не би могла да побере. Но в случая очевидно нарушавам това си правило. Но това не е отговор на теб, защото ти не формулира нито теза, нито зададе въпрос. Само потвърди едно мое подозрение - за произхода ти, всъщност, по-скоро за категорията ти. Защото аз никога не деля хората на граждани и селяни. Деля ги на провинциалисти и граждани. Но се усъмних още преди месец - а аз съм отскоро тук - та усъмних се, че всъщност твоя интелект не е от тези, които заслужават особено внимание. И някак те приех за такъв, от първите. Защото забелязах влечението ти към постинги, които са най-отгоре. И по-други неща личеше, няма да ги споменавам, но тук ти всъщност сам каза следното: "най-добрите студенти бяхме не самонадеяните софиянци, а отделни момчета и момичета от провинцията, които искаха да се изкачат на съвсем друго ниво от това, на което са се родили". Виж, не знам дали добре разбираш смисълът на написаното от теб, но очевидно сам съзнаваш, че имаш или си имал нужда да надскачаш нещо, някак май те е срам да поискаш печена тиква.... :). Виж, няма да продължа, а много дълго бих могъл да пиша. Защото в онези твои редове има толкова неща, които заслужават отделен постинг, че ще взема да се поддам на изкушението.
цитирайАз не ги съдя, но те съдят нас. Не знам дали ще ме разбереш, но точно тези хора докарват политици в управлението, като сегашните.
цитирайЗатова няма да те нарека нещастник насред собствения ти пост. Но повярвай ми, помислих си го! :-) Но да не речеш, че съм го казал! Не!
Та сега по казаното от теб...
Да, нямам претенциите да съм бил най-добрият студент - имаше много по-страхотни математици от мен, до един бяха от провинцията. Явно и въпрос на гени, но и на съзнание, че трябва да се напъват повече, за да успеят.
Нещо нередно, че не съм бил аз геният на университета? Не съм чувствал проблем в това - все пак съм бил от най-добрите и винаги съм знаел как да извлека максимума от мозъка си. Впрочем не са били най-добрите студенти и Бил Гейтс, и Стив Джобс, и немалко хора, които познавам лично и които съм сигурен, че ще оставят следи след пребиваването си на тази планета.
Онова, което ме отличава от много от останалите "софиянци", е това, че разбирам, че ние не сме направени от друг материал и имаме точно същите възможности, както и всички останали - разбира се, всеки според гените и възпитанието си, но не според мястото, в което се е родил. Разбира се, какво ще ни предложи животът, е въпрос на усилия, постоянство и най-вече на много късмет.
А ти не искаш да разбереш, че нямаш никакво право да осъждаш разбиранията и вкусовете на онези хора, за които се отнася твоят пост, просто защото не си на тяхното място и сигурно не можеш и да си представиш какво им е в главата и на сърцето. Ето затова ме е яд на теб в случая - гледаш от собствената си вертоятно лъскава камбанария и проповядваш "общочовешки ценности" като Елвис и капитализъм. Нищо по-различно от Мария-Антоанета с нейните пасти.
И впрочем точно до преди съвсем малко имах почти високо мнение за твоя интелект. Що се отнася до надскачането, всеки има тази задача пред себе си, и то не защото "кой не скача е червен", а защото докато ти не скачаш, другите скачат и накрая оставаш назад.
И аз мога да се поддам на изкушението да опиша болезнения "демократ", но все пак мисля, че разполагам с няколко далеч по-изявени типажа в блога, така че ти още не си го заслужил.
цитирайТа сега по казаното от теб...
Да, нямам претенциите да съм бил най-добрият студент - имаше много по-страхотни математици от мен, до един бяха от провинцията. Явно и въпрос на гени, но и на съзнание, че трябва да се напъват повече, за да успеят.
Нещо нередно, че не съм бил аз геният на университета? Не съм чувствал проблем в това - все пак съм бил от най-добрите и винаги съм знаел как да извлека максимума от мозъка си. Впрочем не са били най-добрите студенти и Бил Гейтс, и Стив Джобс, и немалко хора, които познавам лично и които съм сигурен, че ще оставят следи след пребиваването си на тази планета.
Онова, което ме отличава от много от останалите "софиянци", е това, че разбирам, че ние не сме направени от друг материал и имаме точно същите възможности, както и всички останали - разбира се, всеки според гените и възпитанието си, но не според мястото, в което се е родил. Разбира се, какво ще ни предложи животът, е въпрос на усилия, постоянство и най-вече на много късмет.
А ти не искаш да разбереш, че нямаш никакво право да осъждаш разбиранията и вкусовете на онези хора, за които се отнася твоят пост, просто защото не си на тяхното място и сигурно не можеш и да си представиш какво им е в главата и на сърцето. Ето затова ме е яд на теб в случая - гледаш от собствената си вертоятно лъскава камбанария и проповядваш "общочовешки ценности" като Елвис и капитализъм. Нищо по-различно от Мария-Антоанета с нейните пасти.
И впрочем точно до преди съвсем малко имах почти високо мнение за твоя интелект. Що се отнася до надскачането, всеки има тази задача пред себе си, и то не защото "кой не скача е червен", а защото докато ти не скачаш, другите скачат и накрая оставаш назад.
И аз мога да се поддам на изкушението да опиша болезнения "демократ", но все пак мисля, че разполагам с няколко далеч по-изявени типажа в блога, така че ти още не си го заслужил.
:)))) Мерси! Знаеш ли как ми се иска да добавя - и една тояга?
цитирайРазсмя ме. Благодаря ти!
цитирайТова е нелепо. Обаче е интересно. Давайте, ще гледам с интерес.
Май ми се иска да кажа нещо по темата. То не е нито ляво, нито дясно, може би си е чист нацизъм, но произхода има значение. Та аз имам 2 деца и го виждам с очите си. Това обаче не е нито лошо, нито хубаво, а прост факт. И това, че хората се стремят да надскочат себе си също е хубаво, та нали иначе нямаше да има развитие в този скапан свят. Факт е обаче също така, че само на единици им се отдава да надскочат себе си, а останалата простотия си остава такава. Такъв е живота, независимо дали ни харесва или не.
Та проблемът май беше в циганина с кебапчето.
Е, аз не смятам, че го е заслужил повече от някоя самотна майка например (простете естествената ми склонност към феминизма). Когато стимулираш някой, то трябва да очакваш някакъв резултат. Явно в показания случай, след подобно стимулиране от социализма и от сегашните не знам точно кои, резултат никакъв. В случая вместо стимул за развитие, помощта е оказала обратен ефект. Ами поразглезили сме ги ромите. Какво да се прави, нали и те са гласоподаватели. Във всеки случай не поощрявам неграмотността (не, че скромната ми особа е филолог), тя ме вбесява и смятам за отговорни абсолютно всички управления, сега, преди и не знам си откога.
цитирайМай ми се иска да кажа нещо по темата. То не е нито ляво, нито дясно, може би си е чист нацизъм, но произхода има значение. Та аз имам 2 деца и го виждам с очите си. Това обаче не е нито лошо, нито хубаво, а прост факт. И това, че хората се стремят да надскочат себе си също е хубаво, та нали иначе нямаше да има развитие в този скапан свят. Факт е обаче също така, че само на единици им се отдава да надскочат себе си, а останалата простотия си остава такава. Такъв е живота, независимо дали ни харесва или не.
Та проблемът май беше в циганина с кебапчето.
Е, аз не смятам, че го е заслужил повече от някоя самотна майка например (простете естествената ми склонност към феминизма). Когато стимулираш някой, то трябва да очакваш някакъв резултат. Явно в показания случай, след подобно стимулиране от социализма и от сегашните не знам точно кои, резултат никакъв. В случая вместо стимул за развитие, помощта е оказала обратен ефект. Ами поразглезили сме ги ромите. Какво да се прави, нали и те са гласоподаватели. Във всеки случай не поощрявам неграмотността (не, че скромната ми особа е филолог), тя ме вбесява и смятам за отговорни абсолютно всички управления, сега, преди и не знам си откога.
Томас, не искам да ти развалям вечерта и следпразничното настроение, но ... ще ме прощаваш ... искаш ли да ти кажа една лоша новина? Паметникът на съветската армия ще бъде съборен.
цитирайМоля те, не му казвай и за Альоша!
цитирайМмм, добре. Няма.
Все пак сме хора, и наистина, чак толкова жестокост не ни е нужна.
цитирайВсе пак сме хора, и наистина, чак толкова жестокост не ни е нужна.
Е, хайде, и вие ме развеселихте... Споко - няма да страдам, даже и ако случайно това е истина. Виж, ако махнат оня пред НДК, вече мога да обмисля самоубийство или трайна емиграция...
цитирайАз спирам и ти се извинявам, ако съм те обидил с нещо! Не се майтапя.
цитирайАз да се извиня на Томас - абсурд! Няма начин. Предварително предупредих, че новината е лоша, така че сори много.
За онзи пред НДК, ако може да се вярва на думите ти при положение, че го махнат - аз тогава и масови безредици бих организирал. Но мисля, че не може да ти се вярва. Изобщо, какво доверие може да се има на човек, който през XXI век още празнува девети септември и предпочита някакви си селски пияници пред нас, нормалните хора!
цитирайЗа онзи пред НДК, ако може да се вярва на думите ти при положение, че го махнат - аз тогава и масови безредици бих организирал. Но мисля, че не може да ти се вярва. Изобщо, какво доверие може да се има на човек, който през XXI век още празнува девети септември и предпочита някакви си селски пияници пред нас, нормалните хора!
Потресаваща картинка е била тази от репортажа, несъмнено... Несъмнено и нищо по различно от това, което виждам всеки ден..
Но четейки коментарите ме потресе и още нещо..драги приятели, тъжно ми е..докога ще живеем или в далечното "комунистическо" минало или в сегашното "чалгаджийско настояще" (честно казано и аз не виждам кой знае каква разлика в картинката) ... или червените или сините... или десните или левите... КОГА ще живеем СЕГА????... а не от избори на избори..управляващите били такива..а преди какви били..а после какви щели да дойдат......кога ще се научим от уроците на миналото, за да имаме добро настояще. Да, всички искаме бъдещето да е по-светло.....но всички само си говорим... едни са "за" миналото, другите са "за" бъдещето...
А настоящето е този репортаж, колкото и да си затваряме очите и да се унасяме в европейски, западни мечти...
Кога ще съберем смелост и вяра да го променим???? НИЕ!!!
И ако сега кажа "мамка им на управляващите!!!" ще проклина всъщност всички нас. Защото те са част от нас.... с извинение ...същите мързеливи бездушни посерковци... къде отидоха душите и вярата ни да променим нещата.
цитирайНо четейки коментарите ме потресе и още нещо..драги приятели, тъжно ми е..докога ще живеем или в далечното "комунистическо" минало или в сегашното "чалгаджийско настояще" (честно казано и аз не виждам кой знае каква разлика в картинката) ... или червените или сините... или десните или левите... КОГА ще живеем СЕГА????... а не от избори на избори..управляващите били такива..а преди какви били..а после какви щели да дойдат......кога ще се научим от уроците на миналото, за да имаме добро настояще. Да, всички искаме бъдещето да е по-светло.....но всички само си говорим... едни са "за" миналото, другите са "за" бъдещето...
А настоящето е този репортаж, колкото и да си затваряме очите и да се унасяме в европейски, западни мечти...
Кога ще съберем смелост и вяра да го променим???? НИЕ!!!
И ако сега кажа "мамка им на управляващите!!!" ще проклина всъщност всички нас. Защото те са част от нас.... с извинение ...същите мързеливи бездушни посерковци... къде отидоха душите и вярата ни да променим нещата.
нищо толкова потресаващо няма. Просто това е реалността - това са хората, които наричаме сънародници, това е българското общество. То не живее само в големите градове, а извън тях какво хубаво му се е случило? Какво искаме от хора, които не знаят по-добро от онова между 60-те и 90-те години? Промяната не им е дала по-добро и те си лелеят старото и възпитават децата и внуците си в този дух -едно време беше хубаво, сега е лошо. Едно време ни даваха, сега ни вземат. Тук няма логика, няма доводи, няма причини и следствия - има само емоция. За тях изборите са събитие и те винаги ще отиват и ще гласуват, докато умрат - защото по-интересно от това не им се случва. И докато ние, в големите градове, си мислим, че негласувайки, заявяваме някаква позиция, именно те ще ни определят живота за всеки следващи 4 години....
цитирайзащо все черно и бяло. Той светът не е такъв. Както преди, така и сега има и лоши и хубави неща. Но май сега повече са лошите... За съжаление. каква я мислехме, тя каква стана!!!
цитирайМомчешка им работа, все се палят и скачат като петлета.
цитирайтемплара няма ли кой най-сетне да му купи бяла престилка, на тоя ючбунарски аристократ.
цитирайЧе какво им е лошото на кебепчетата, особено когато са електорални?!? Те са повод за национална гордост, че и ний сме дали нещо на света! / цитат от Укипедията - "Кебапче е ястие от смляно на кайма месо с подправки, с цилиндрична форма и печено на скара. То е характерно за българската и сръбската кухня". Сърбите, да ме прощават, ама, ако не беше Първото българско царство и Симеон Велики, едва ли щяха да фигурират в тази статия.../
И защо фактът, че "одеждите на краката дотолкова са се врязали в нечий човешки ум", да предизвиква такава истерия /справка -паркетният лакей Е.Минчев носи обувки от крокодилска кожа за 1600 евро и това се въртя цяла вечвост по ТV-то/?!? .... Пък, и като се замисля малко, никоя БГ жена не би отказала да смени евтините китайски обувки /те са си съвременните цървули/ с един Manolo Blahnik и това да повлияе негативно на сивото й вещество. По-скоро, проблемът е -доколко изначално го е имала.
И "какво тук значи някакъв си" Елвис?!? tlnet, сигурно иде реч за Цецо Елвиса:))), който също като именития си, неразпознат от детето-младеж, събрат, е фен на розовите кадилаци...Но само да се фука с тях, не и да ги подарява....
didim, черно-бялото го предпочитам в добавка с Георги Христов, но като ценител на прозата - препоръчвам "18 % сиво" и Захари Карабашлиев -http://www.kafene.bg/index.php?p=article&aid=3104
П.П. Преди да извадите пистолет /клавиатура/ и да последва "и след разстрела червеи", моля, Дами и Господа, изчакайте малко и се насладете на Краля - http://www.vbox7.com/play:af1942c9 !!!
Love Me Tender ....
цитирайИ защо фактът, че "одеждите на краката дотолкова са се врязали в нечий човешки ум", да предизвиква такава истерия /справка -паркетният лакей Е.Минчев носи обувки от крокодилска кожа за 1600 евро и това се въртя цяла вечвост по ТV-то/?!? .... Пък, и като се замисля малко, никоя БГ жена не би отказала да смени евтините китайски обувки /те са си съвременните цървули/ с един Manolo Blahnik и това да повлияе негативно на сивото й вещество. По-скоро, проблемът е -доколко изначално го е имала.
И "какво тук значи някакъв си" Елвис?!? tlnet, сигурно иде реч за Цецо Елвиса:))), който също като именития си, неразпознат от детето-младеж, събрат, е фен на розовите кадилаци...Но само да се фука с тях, не и да ги подарява....
didim, черно-бялото го предпочитам в добавка с Георги Христов, но като ценител на прозата - препоръчвам "18 % сиво" и Захари Карабашлиев -http://www.kafene.bg/index.php?p=article&aid=3104
П.П. Преди да извадите пистолет /клавиатура/ и да последва "и след разстрела червеи", моля, Дами и Господа, изчакайте малко и се насладете на Краля - http://www.vbox7.com/play:af1942c9 !!!
Love Me Tender ....
Виж, няма нищо лошо в кебапчетата, нито в цървулите, но като подредиш така - кебапче, цървул, Тодор Живков и естествено идва ред и на миризма от външна селска тоалетна.
цитирай"42% от населението на България живее в селски райони, където само две на сто от домакинствата са свързани с канализация" -това предаде Франс прес, цитирана от БТА,
В най-престижни столични квартали - Драгалевци ,Бояна,Панчарево няма отходна канализация,а се копаят ями.
Така че, лошите миризмите невинаги са селски, Г-н santov. Подушваме ги по-осезаемо при онези, които имат претенциите, че прародителите им са се къпали в Римските терми на Улпия Сердика...И които бяха първи с портретите на Първия на манифестациите и събранията от близкото минало. Така че, за мен генезисът на горната редица е с по-различна ранжировка: цървул, портрет на Тодор Живков, кебапчета за преодоляване на 4% бариера по пропорционалната избирателна система /черният хайвер не е за плебса/
П.П. Предният ми пост беше една следобедната закачка с блогърите.
цитирайВ най-престижни столични квартали - Драгалевци ,Бояна,Панчарево няма отходна канализация,а се копаят ями.
Така че, лошите миризмите невинаги са селски, Г-н santov. Подушваме ги по-осезаемо при онези, които имат претенциите, че прародителите им са се къпали в Римските терми на Улпия Сердика...И които бяха първи с портретите на Първия на манифестациите и събранията от близкото минало. Така че, за мен генезисът на горната редица е с по-различна ранжировка: цървул, портрет на Тодор Живков, кебапчета за преодоляване на 4% бариера по пропорционалната избирателна система /черният хайвер не е за плебса/
П.П. Предният ми пост беше една следобедната закачка с блогърите.
Не разбирам защо като спомена "селска" много блогъри подскачат? В края на крайщата, всеки е от село, моята майка също, но аз изобщо не се впрягам при споменаването на тази дума!
цитирайЛесно е да извадиш човека от селото, но селското от него - не.
Това имах предвид, а не споменаването на епитета "селска".
цитирайТова имах предвид, а не споменаването на епитета "селска".
Аха... Но не разбирам защо да вадиш селското у някого? Аз в коментар под номер 32 се опитах да кажа, че да си от село или от град, дори от столица... Има ли значение? Докато ако си провинциалист, сам не би го осъзнал, но очевидно за някои, малцина, би смърдял. И бих искал да добавя - ако си мислиш, че с кебапчета се преодолява бариера - близо си, но не съвсем. Бих казал така - когато лишиш някого от прибори, но му дадеш манджа. Постна манджа. И той, бъркайки със залък вътре осъзнае, че всъщност е прекрасно, различно и някак много вкусно, особено това, да оближе пръсти. И след това приеме с благодарност и нещо месно - кебапче- тогава да, той е твой. Със него и гласът му.
Та това е категория човек - провициалист. Аз това твърдя. Всъщност има огромна разлика и в пишещите тук - виж коментарите. Това са категории!
цитирайТа това е категория човек - провициалист. Аз това твърдя. Всъщност има огромна разлика и в пишещите тук - виж коментарите. Това са категории!
Мисля си като чета коментарите, че думата селянин трябва да се замени с някоя друга по аналогия на циганин-ром. Защо като се напише селянин или провинциалист и хората ще се избият. Аз съм от провинцията, да си кажа преди да са ме сдъфкали, но не съм от село. Обаче мъжът ми е от село. Комплексарщината е отвратителна. Софиянци изобщо не са виновни за това. Естествено е хората да се възмущават. И аз като се пребера в родния си град и е пълно с "не кореняци" ми е малко кофти. Същото мислят и пловдивчани и русенлии, но не си го признават. Така, че стига не със "селянията", а с простотията. Проблемът е в това. И в желанието на управляващите да се преборят с този проблем, защото според мен е крайно наложително да се преборим с простотията.
цитирайМисля, че си права. Също така аз лично не бих обидил майка си. Но управляващите борят единствено свите лични проблеми. Не мислиш ли?
цитирайЯдосах се вече на тези глупости - столичани и провинциалисти. То бива да си глупав, ама вече 80% от българите май се реят в небесата ако си спомним крилатата фраза "ако глупустта имаше, криле, то вие щяхте да летите като гургулица" от един соцфилм. Управляващите горките, направо да ги ожалиш. Изпусна се Масларова с това пенсионерско летуване и сега голяма метене става, обаче си намирисва. Чудят се хората как хем да си задоволят капризите на електората хем да дадат на нашите, на млекарите, на батко, на татко, накратко на тези дето от Европа не им дадоха. Проблем си е. Ако обаче болшинството от електората е въоръжен с познанията на героя от твоя пост, то тогава!!! Ще си правят каквото си искат. Не, че сега някой кой знае колко ги спира (без да ми се обиждаш). Въпреки всичко, вижда се, че имат проблем. И на изборите ще си проличи още повече.
цитирай
58.
анонимен -
az sam samo na13
13.09.2008 20:21
13.09.2008 20:21
az sam samo na 13 i smqtam 4e kakvoto i da se sly4i ot tyk natatak prosto nqma kak da se spre.mislim 4e mojem da kontrolirame prirodnata sila.ami togava da se spysnem v zemnoto qdro kato go zaleem s 4asha voda.i xop kontrolirame go,xora tva ne e igra4ka rabota.kvoto i da stane nqma da otmine.da sme mislili predi da sme go svarshili
цитирайГледах репортажа ... бях потресена, но не и изненадана.Тези мазохисти, които очевидно намират някакво извратено удоволствие от мизерията, в която живеят, определят бъдещето на малкото останали свестни и образовани българи. Горко на народ, който фаворизира политически режим сменил цървулите с обувки ! Нека бабката си носи обувките, но скоро може да й се наложи да сложи и фереджето! ... а ние студентите ще берем ябълки в Англия.
цитирайХехе. Мисля, че изразът за подобно изказване беше "пази боже сляпо да прогледа"... Какво точно мислиш, че те отличава от тези, които "намират някакво извратено удоволствие от мизерията, в която живеят"? Само това, че не си родена там и че си получила по-добра стартова позиция от тях благодарение на родителите си. Разбери, че за престане да ти харесва в собствения ти мизерен свят, първо трябва да можеш да видиш какво има извън него. А тези хора може би просто нямат тази възможност, не ти ли хрумва такава възможност? И чак после, след като видиш какво предлага светът извън твоя собствен, можеш да вземеш нелекото решение да се отдадеш на това да се прехвърлиш в него. Нелеко, защото първо изисква усилия, и второ изисква да изгориш мостовете към това, което до момента е бил твоя свят. Не го ли направиш, той ще те издърпа обратно - с добро или лошо... Изобщо защо си мислиш, че имаш право да съдиш другите? Да, на твоите години през 1990 година и аз се сърдех на онези, които оставиха БСП на власт с избори, след като тя беше вече свалена. И какво от това? Комунистите се издъниха и после дойдоха "демократите". Които също се издъниха. После пак комунистите, после пак демократите - издънка след издънка... Какъв е изводът? Няма никакво значение от коя партия са управляващите, проблемът е, че са българи (както и управляваните).
цитирайСъдя ги и още как, особено щом от техните решения зависи моето бъдеще.Съдя ги и защото съм израснала в такава среда и съм имала възможността да ги наблюдавам.Повярвай, стартовата ми позиция не е особено "добра", а това, което ме дърпа напред, до колкото е възможно в тези условия, е моята амбиция и упоритост.
Не става въпрос за мизерията като такава ... мизерията е следствие от техния манталитет ... разберете, тези хора са с промити мозъци, те са зомбирани ... не се развиват, защото са свикнали да се задоволяват с малко.Мисленето на тези хорица стига не по-далеч от кебапчето и кюфтето.В същото време повечето червени бабички живеят в ужасни условия и въпреки това си гласуват за партията - майка.На президентските избори попитах една бабка защо гласува за Първанов и тя ми отговори, че той е красив.Аз лично твърдо вярвам, че комунизмът и социализмът са психически болести, а не политически идеологии.
Колкото до т.нар. демократи - ти ако си се заблуждавал, че те управляват демократи, аз не съм ... изобщо, който е завършил висше образование преди 90 г., пред мен не може да мине за демократ ... кой по онова време е имал достъп до ВУЗ - овете ?
цитирайНе става въпрос за мизерията като такава ... мизерията е следствие от техния манталитет ... разберете, тези хора са с промити мозъци, те са зомбирани ... не се развиват, защото са свикнали да се задоволяват с малко.Мисленето на тези хорица стига не по-далеч от кебапчето и кюфтето.В същото време повечето червени бабички живеят в ужасни условия и въпреки това си гласуват за партията - майка.На президентските избори попитах една бабка защо гласува за Първанов и тя ми отговори, че той е красив.Аз лично твърдо вярвам, че комунизмът и социализмът са психически болести, а не политически идеологии.
Колкото до т.нар. демократи - ти ако си се заблуждавал, че те управляват демократи, аз не съм ... изобщо, който е завършил висше образование преди 90 г., пред мен не може да мине за демократ ... кой по онова време е имал достъп до ВУЗ - овете ?
Аз пък мисля чалгата за психическа болест, но тя си се развива чудесно и даже набира самочувствие на равна поне на рока и попа, ако не чак на класиката. Това не значи, че имам право да съдя онези, които я харесват, а само да бягам далеч, като не ми харесва. Ако всички хора бяха с високи цели и непримирими към лошото около себе си, светът щеше да е друг, но кой знае дали пък щеше да е по-добър!?
А що се отнася до ВУЗ-овете... ти май се шегуваш, а ако не, сигурно и Santov и Gantree даже ще ти се смеят. "Тогава" достъпът до образованието беше далеч по-лесен и справедлив, отколкото е сега, животът на студентите беше далеч по-сигурен и спокоен, отколкото е сега (поради доста по-ниския стандарт човек можеше да учи и живее що-годе нормално дори и без да работи), а успехът в живота (ако не разчиташ на Партията) с много голяма вероятност зависеше от това да си добър в учението. Разбира се, естествено, че е имало и възможности за шмекеруване, но днес те са далеч по-разнообразни и уродливи, а използването им се извършва далеч по-безсрамно.
Може би само на единици НЕ Е бил осигуряван нормален достъп до висше образование по политически причини (например баща ми е трябвало да "почака" няколко години, за да бъде допуснат да следва въпреки чудесния си успех, защото е бил син на "народен изедник", т.е. собственик на неголям национализиран бизнес). Но и това не му е попречило в по-далечен план.
Разбирам само едно - че щом ги говориш такива, явно си родена след "демокрацията"... Сляпото приемане на елементарна пропаганда е тъжна гледка. И да знаеш, доматите и преди 1989 не ги ядяхме с колците (нещо повече, тогава много по-често миришеха на домати).
цитирайА що се отнася до ВУЗ-овете... ти май се шегуваш, а ако не, сигурно и Santov и Gantree даже ще ти се смеят. "Тогава" достъпът до образованието беше далеч по-лесен и справедлив, отколкото е сега, животът на студентите беше далеч по-сигурен и спокоен, отколкото е сега (поради доста по-ниския стандарт човек можеше да учи и живее що-годе нормално дори и без да работи), а успехът в живота (ако не разчиташ на Партията) с много голяма вероятност зависеше от това да си добър в учението. Разбира се, естествено, че е имало и възможности за шмекеруване, но днес те са далеч по-разнообразни и уродливи, а използването им се извършва далеч по-безсрамно.
Може би само на единици НЕ Е бил осигуряван нормален достъп до висше образование по политически причини (например баща ми е трябвало да "почака" няколко години, за да бъде допуснат да следва въпреки чудесния си успех, защото е бил син на "народен изедник", т.е. собственик на неголям национализиран бизнес). Но и това не му е попречило в по-далечен план.
Разбирам само едно - че щом ги говориш такива, явно си родена след "демокрацията"... Сляпото приемане на елементарна пропаганда е тъжна гледка. И да знаеш, доматите и преди 1989 не ги ядяхме с колците (нещо повече, тогава много по-често миришеха на домати).
Държа да уточня, че първото си висше съм завършил през 96г. Така, че не мога да твърдя, че си прав Томас. И не бих се смял на думите на момичето. И когато пише млад човек, като нея, по скоро се опитвам да вникна в думите на представителите на това поколение, което слава богу, не знае от личен опит сивотата на онова наше тоталитално минало, но очевидно чете и разбира историята.
цитирайСлушай какво тогава комунистическа рожбо, не ме интересува кой и дали ще ми се смее, нито пък искам да те убедя в това, което мисля ... просто си изразявам мнението и не ме интересува, дали го намираш за адекватно или не! Сигурна съм, че има хора, които схващат за какво става дума.
... и спри да ме коментираш !
цитирай... и спри да ме коментираш !
Не си изразяваш мнението, защото такова просто нямаш как да имаш - по обективни причини (на епохата имам предвид, не на интелекта). Не можеш да ме убедиш в небивалиците, които говориш, това е ясно. Лошото е друго - че сама си вярваш. И то е пък защото вярваш на тези, които са ти наговорили своите си глупости и ти си ги приела за чиста монета. Както и да е. Рожбо...
@santov
Качо казваш, че си завършил през 1996 година, значи си само 3 години по-млад от мен, следователно би трябвало да помниш "комунизма" почти толкова ясно, колкото го помня и аз. И да си живял в подобна академична среда на тази, в която съм живял и аз. Ще ми обясниш ли кое точно в онова време е пречело на някой, който иска да учи висше образование и има мозъчния капацитет да си изкара приемния изпит?
И между другото, ще ми припомниш ли, моля ти се, кое точно в живота ти тогава беше онова, което наричаш "сиво"? Защото моите спомени са си съвсем цветни - ако щеш дори и заради това, че тогава имаше толкова "забранени" неща, с които имахме да се съобразяваме... Нито едно днешно "риалити" не може да се мери с тръпката да слушам тогава новините от някоя забранена радиостанция или най-новата музика - от радио Монте Карло или защо не, от Пулсиращи ноти на Тома Спространов. Да не говорим за жаждата да си купиш поредната хубава книга, за което беше нужно като минимум да се сприятелиш с кварталната книжарка, защото заглавията и тиражите не можеха да насмогнат на интереса. Сори, ама за който има желание живота му да е интересен, това дали ще му е сервиран на тепсия не е толкова от значение.
цитирай@santov
Качо казваш, че си завършил през 1996 година, значи си само 3 години по-млад от мен, следователно би трябвало да помниш "комунизма" почти толкова ясно, колкото го помня и аз. И да си живял в подобна академична среда на тази, в която съм живял и аз. Ще ми обясниш ли кое точно в онова време е пречело на някой, който иска да учи висше образование и има мозъчния капацитет да си изкара приемния изпит?
И между другото, ще ми припомниш ли, моля ти се, кое точно в живота ти тогава беше онова, което наричаш "сиво"? Защото моите спомени са си съвсем цветни - ако щеш дори и заради това, че тогава имаше толкова "забранени" неща, с които имахме да се съобразяваме... Нито едно днешно "риалити" не може да се мери с тръпката да слушам тогава новините от някоя забранена радиостанция или най-новата музика - от радио Монте Карло или защо не, от Пулсиращи ноти на Тома Спространов. Да не говорим за жаждата да си купиш поредната хубава книга, за което беше нужно като минимум да се сприятелиш с кварталната книжарка, защото заглавията и тиражите не можеха да насмогнат на интереса. Сори, ама за който има желание живота му да е интересен, това дали ще му е сервиран на тепсия не е толкова от значение.
Нещата, на които си се радвал, някак не ги разбирам...
По отношение на първия въпрос казах "не мога да твърдя, че си прав". Но знам, че имаше и нещо, като "политически изпит" - дори и да искаш да станеш просто инженер - с който трябваше да удостовериш, че си добре подкован идейно.
Не бъркам нали, Томас?
цитирайПо отношение на първия въпрос казах "не мога да твърдя, че си прав". Но знам, че имаше и нещо, като "политически изпит" - дори и да искаш да станеш просто инженер - с който трябваше да удостовериш, че си добре подкован идейно.
Не бъркам нали, Томас?
... хаха, че на мен само комунисти ми говорят ... по телевизията, в университета, около мен ... :))) За щастие има достатъчно и сравнително обективна информация, от която да черпя знания, така че моите "небивалици" са добре подплaтени фактологично.Освен това се занимавам с политика в академичен план, така че не съм толкова тъпа, за да не проумея, че "епохата", за която говориш продължава!
цитирайЩом "не можеш да твърдиш, че съм прав", значи имаш причини да смяташ, че не съм прав. Очаквах да ги споделиш. Прасе поискаха на баща ти, за да влезеш в университета ли, що ли - кое те кара да мислиш, че е имало ограничения за това кой може да завърши висше образование!? ;-)
Политически изпит? Мисля, че името му беше "История на БКП". Много важно какви точно факти ще трябва на наизустяваш - никой не те е карал да ги приемаш за своя идейна платформа. Просто някакви имена, години и т.н. от нашата история. Повечето, впрочем, неизкривени като фактология даже и от днешна гледна точка, евентуално само като оценка на същите тези факти.
@katatonia666
Тъжно е, че някой, на който му говорят комунисти отвсякъде, ще се занимава един ден с политика... По-добре с психиатрия при това положение... Също е тъжно и че някой, който пише подплЪтен, изобщо е допуснат да излезе от системата на средното образование...
цитирайПолитически изпит? Мисля, че името му беше "История на БКП". Много важно какви точно факти ще трябва на наизустяваш - никой не те е карал да ги приемаш за своя идейна платформа. Просто някакви имена, години и т.н. от нашата история. Повечето, впрочем, неизкривени като фактология даже и от днешна гледна точка, евентуално само като оценка на същите тези факти.
@katatonia666
Тъжно е, че някой, на който му говорят комунисти отвсякъде, ще се занимава един ден с политика... По-добре с психиатрия при това положение... Също е тъжно и че някой, който пише подплЪтен, изобщо е допуснат да излезе от системата на средното образование...
Аз правописа си лесно мога да коригирам, но ти ще трябва цял живот да живееш с bug - а в главния си мозък !
цитирайМисля, че направо го уби! Поздравления! :)
цитирайВнимавай, пак ще си го помисля! :-) Щом смяташ, че не аз съм сложил неграмотната кифла с промит мозък на заслуженото й място, а тя мен ме е убила, значи имам всички основания да си помисля онова, дето ти казах миналия път! :-)
@katatonia...
Това, дето си го избрала за име, не беше ли някакво психично отклонение? Да, точно така... Според речника "разновидност на шизофренията, протичаща с кататонен ступор ( продължителна застиналост на тялото в една поза при липса на словесен контакт) и кататонна хиперкинеза ( двигателна и словесна възбуда – болните са в непрекъснато безцелно движение и изведнъж могат да застинат в една поза)". И май е винаги резултат от бъг в мозъка... Лоша работа.
цитирай@katatonia...
Това, дето си го избрала за име, не беше ли някакво психично отклонение? Да, точно така... Според речника "разновидност на шизофренията, протичаща с кататонен ступор ( продължителна застиналост на тялото в една поза при липса на словесен контакт) и кататонна хиперкинеза ( двигателна и словесна възбуда – болните са в непрекъснато безцелно движение и изведнъж могат да застинат в една поза)". И май е винаги резултат от бъг в мозъка... Лоша работа.
:))) Ти какво, плашиш ли ме?
Помисли си го, Томас. Всъщност демокрацията точно това позволява - всеки да има собствено мнение. И да може да го изрази. Аз уважавам твоето, ти уважавай мнението на момичето. Моето недей. Някак, не ме боли особено.
И се уморих от отговори на твои коментари. А ти държиш последният да е все твой. Както го чувстваш, така направи. Но аз повече в тази тема тук, особено по отношение на твое мнение изразено за мен, няма да пиша. Така че - давай! :)
цитирайПомисли си го, Томас. Всъщност демокрацията точно това позволява - всеки да има собствено мнение. И да може да го изрази. Аз уважавам твоето, ти уважавай мнението на момичето. Моето недей. Някак, не ме боли особено.
И се уморих от отговори на твои коментари. А ти държиш последният да е все твой. Както го чувстваш, така направи. Но аз повече в тази тема тук, особено по отношение на твое мнение изразено за мен, няма да пиша. Така че - давай! :)
... това е една прекрасна група, за която ти очевидно не си чувал, но няма значение ! Все пак се радвам, че дадох повод да научиш нова думичка :)
... разликата между кататонията и твоята болест (комунизма и неговите разновидности) е, че последната се дължи на лекомислие, липса на характер и т.нар. "овчи фактор", който теб здраво те тресе !
... btw ... погледни коментарите и оправи своите правописни грешки. Аз все още се уча, но ти си вече в зряла възраст, така че твоето "нямаш как да имаш" е недопустимо ... хайде да не ставам дребнава, но поне се научи да се изразяваш правилно.
цитирай... разликата между кататонията и твоята болест (комунизма и неговите разновидности) е, че последната се дължи на лекомислие, липса на характер и т.нар. "овчи фактор", който теб здраво те тресе !
... btw ... погледни коментарите и оправи своите правописни грешки. Аз все още се уча, но ти си вече в зряла възраст, така че твоето "нямаш как да имаш" е недопустимо ... хайде да не ставам дребнава, но поне се научи да се изразяваш правилно.
Търсене
Блогрол
1. Новият ми блог
2. Templar
3. Да се посмеем..... ;)
4. Това много ме вълнува
5. За апетита и яденето и мезето
6. ПП "Демократи за силна България"
7. Често препрочитам това:
8. Eдин мислещ човек
9. Петър Николов
10. Иван Бедров
11. Триста дяволи!
12. Тук релаксирам...
13. Валентина Наумова
14. Съмишленикът Raylight ;)
15. Стефан Иванов
16. Обективно и професионално
17. Неуморима новинарка
18. Минчо Спасов
19. Тук е много дълбоко - Аметист!
20. Само по-внимателно - Блиц
21. Млади и зелени :)
2. Templar
3. Да се посмеем..... ;)
4. Това много ме вълнува
5. За апетита и яденето и мезето
6. ПП "Демократи за силна България"
7. Често препрочитам това:
8. Eдин мислещ човек
9. Петър Николов
10. Иван Бедров
11. Триста дяволи!
12. Тук релаксирам...
13. Валентина Наумова
14. Съмишленикът Raylight ;)
15. Стефан Иванов
16. Обективно и професионално
17. Неуморима новинарка
18. Минчо Спасов
19. Тук е много дълбоко - Аметист!
20. Само по-внимателно - Блиц
21. Млади и зелени :)