Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2008 22:08 - Стига залъгалки, стига мачове!
Автор: santov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2063 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 13.10.2008 08:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчера бях на фирмено парти в прекрасния  Пловдив. Парти, на което е нужно да поизхарчиш доста пари, дори бих уточнил – доста хиляди. Това не е за нечия или моя прищявка, а просто така е най-евтино да понапазаруваш. Аз например, позаредих доста стока за книжарниците. И също така доста на сметка. Такъв е всъщност смисълът на тези фирмени събирания. 
 “Пари за нищо” е песен, която ми хрумна между многото ракии на партито, след презентацията. На един голям плазмен екран в хотела в Пловдив с името на далечен северен град , течеше мача "България – Италия" и много от около двестате колеги полепнали на масите с мезета, кривяха врат за да заобиколят с поглед танцуващите дами на дансинга, между които и моята жена. Благодарен съм на диджея, че заглуши звука и пусна само музика, въпреки че тогава не го разбирах съвсем. Аз лично наблегнах на ракията, мезетата и музиката. Но някак, гледайки с едно око мача без звук все повече си мислех, че тези момчета на игрището май не играят заради играта, нито пък заради нас. И осъзнавайки се като  данъкоплатец, в главата ми звучеше “Пари за нищо”!
 Освен това си обещах към края – повече никакви мачове! Защото бях на път да разваля партито с напълно излишното “шъъът!”. 



Тагове:   мачове,


Гласувай:
0



1. анонимен - Ей, хуй спексан,
12.10.2008 23:39
аз съм футболист, и ако още веднъж ми кажеш "пари за нищо" ще ти еба майката проста!

Разбираш ли?!
цитирай
2. анонимен - Поздрави за постинга !
13.10.2008 00:19
На твоето мнение съм от преди 1 година ,когато маникените на ,,Левски "ги победиха финските ,,скиори,, в Тампере. Ние българите зарадвани ,че наши сини символи играят, им спретнахме една агитка със знамена,облечени бяхме с екипи ,радвахме неистово,че виждаме българи и то не кой да е ,а ,,Левски,, ,а те ни засрамиха отвсякаде с нежеланието си да играят.
Бяхме пропътували стотици км. да им гледаме резила ! От тогава не искам да чуя за наш футбол !
цитирай
3. santov - -анонимен
13.10.2008 00:52
Футболист или гамен си всъщност? Щото нещо ми приличаш на второто. Освен това, как се сети че нещото ми е сплескано? Да, не се чуди, така се пише: "сплескан", не "спескан". Запомни от мен - има разлика какво чувстваш и как се пише... :)
цитирай
4. dimitarf - mani 4 nafin n' chiks 4 free
13.10.2008 01:00
футболът свършва когато аз и пиятелите ми отидем да пием бира след срещата... съревнованието започва със турнира, а бизнеса с първия продаден билет..
просто бъди разумен потребител или
just say no to mediocre entertainment
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: santov
Категория: Политика
Прочетен: 514007
Постинги: 149
Коментари: 1131
Гласове: 5077
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930