Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2009 21:24 - Основания за надежди
Автор: santov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1619 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 11.03.2009 08:51


Днес СДС, след дълго умуване и перипетии взе единственото правилно решение.   http://www.focus-news.net/?id=n1145007.  Правилно както за самата им партия, така и с оглед на случващите се нещастия на страната ни. Нещастия, връхлитащи ни едно след друго вече почти осем години.  Правилно с мисъл за децата ни, а не със спомени за горчиво минало.  Защото аз, например, на моите две прекрасни дъщери  бих се затруднил обясня, че някое мое решение, засягащо бъдещето им, се корени в миналото на моите наскърбления, а не в основанията за тяхното добруване.
 А и освен уморен от тези осем години, съм и безкрайно обезсърчен.
Странното е, че доскоро сочещите  “сектанската” същност на ДСБ и вменяващи и й греховен изолационизъм, бяха същите тези, които най-шумно се възмутиха от инициативата на Костов за широка дясна коалиция. http://www.focus-news.net/?id=n1145077 .  На мен самия ми е трудно да понасям пък тях...
 Но днес, когато е налице предимство, но недостатъчно за самостоятелно управление, в електоралните нагласи за една странна, колкото и лидерът й партия -ГЕРБ, и реалната възможност на Доган или БСП отново да са с участие в управлението е достатъчна причина да не си позволявам, аз лично, прекалена придричивост. Би било крайно неуместно, дори престъпно.  И бих избрал по-малкото зло, защото алтернатива е по-голямото, което съм изпитал и изпитвам  на гърба си.  
И най-важното – ще съумея да го обясня на децата си така,че биха ме разбрали, което ми стига.
 


Тагове:   надежди,   основания,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rummi - дано, дано, дано...
10.03.2009 23:43
да гледаме напред и, което е по-важно, да вървим напред :-)
цитирай
2. santov - rummi
11.03.2009 00:13
:))) Някак..., не мога да не оценя оптимизма ти и добронамереността ти.
Поздрави и благодаря!
цитирай
3. rummi - животът продължава
11.03.2009 11:26
и това винаги е добра новина. нашите терзания днес, колкото и дълбоко да ни засягат, всъщност не струват нищо, ако не еволюират в материал за нещо бъдещо.

затова съм оптимист. а и мога да разгранича своите от чуждите, макар че винаги съм по-критична към своите. просто защото ме интересуват.

пак ни предстоят интересни времена, дано се окажем на ниво :-)

успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: santov
Категория: Политика
Прочетен: 514254
Постинги: 149
Коментари: 1131
Гласове: 5077
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930