Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2008 20:28 - Вчера сайт, днес вестник, а утре може и Блог.бг
Автор: santov Категория: Политика   
Прочетен: 2036 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 24.09.2008 08:37


Ако смятате да пишете тук, помислете! Ако пък смятате, че просто в блога споделяте своето мнение, пак помислете! А ако пък сте се надявали, че Оруел си е измислял – вижте родната картинка - от днес например.  Защото зад приказките, че има свобода на мненията, пак днес лъсна истината, че зад това право, все пак се крие смисълът: мненията са свободни, стига да са одобрени от няколко инстанции. Е, може и една да е, но трябва....  В противен случай – я арест, я чук... Защото ми се струва, че след вестниците и тук в мрежата вече е дошло времето да  се пише това, което трябва. Защото темата за путинизацията на България е също толкова очевидно уместна,колкото и когато тази тема бе развивана от още един, от няколкото  журналисти. Този, последният, обаче беше пребит с чукове. Говоря за Огнян Стефанов. И това със сигурност не му е причинено само заради тази тема. Но най-вероятно за това, че е редял букви, думи и накрая  изречения по клавишите - мисли, подозрения.... Верни или неверни, това е друга тема, макар и не по-малко важна.   Наскоро стана известно, че ДАНС в продължение на месец е била съсредоточила своите съмнения върху този журналист. Съмненията на тази служба са провокирани от сайт, всъщност анонимен, но сайт с мнения без санкцията на споменатите от мен инстанции (не бих ги назовал, простете).  И в него мислите и думите са грешни не според нечие решение на овластена за това съдебна инстанция, а за това, че има очевиден знаменател в написаното – “против”. Това "против" е било насочено срещу президента, ДАНС, МВР, едни вестници....   Визирам станалото  скандално интернет пространство с название Опасните”.  И подозрението на службите, че в него е списвал, ако не е и собственик журналистът Стефанов. И най-вероятно  ДАНС  да е приложила  с цялата им сила всички свои специални средства, върху Стефанов, семейството му, приятели или партньори. И ми е странно, как служителите, натоварени с тази задача, която всъщност приключи съвсем наскоро- на 4 –ти септември, дори не са се усъмнили в това, че здравето на този журналист е застрашено? Имам впредвид – застрашено от физическа разправа. А Стефанов със сигурност не е пребит от хаймани, въоръжени с чукове и знаещи името му. И започнали побоя с думите: “полиция”. Колкото повече мисля, все по странно ми изглежда.  И някак все по-достоверно ми се струва, че главорезите упражнили правото по тъмна доба с чукове, през деня може и да са с пагони. Аз също смятам за ненормално да сееш клюки анонимно. И може би бих искал да ошамяря някой такъв. Но, всъщност е редно правото да се упражнява в съдебна зала. Дори забраната на сайт би трябвало да е в изпълнение, след решението на този орган.  А там, на сайта на “Опасните”, след датата 4-ти септември е имало надписи за разкаяние.... Очевидно не е било достатъчно. Ще пишете ли още? И всъщност, вече бихте ли били спокойни, ако все пак го сторите? И някак не ви ли се привижда някой с чук в ръката?

Добавям този призив за тези от вас, на които все пак им е дошло до гуша. http://ivanbedrov.blogspot.com/. Аз знам къде ще съм в четвъртък сутринта.
 


Тагове:   блог,   вестник,   може,   Вчера,


Гласувай:
0



1. exilia - Toва да имаш мнение и на всичкото ...
23.09.2008 21:14
Toва да имаш мнение и на всичкото отгоре да го споделяш винаги е опасно.
Все на някой не му се харесва и все на някой му се струва грешно и да... всички, които чрез своите писания засягаме някой друг страдаме за това. И винаги ще се намира някой да ни ПОПРАВЯ...

Защото никой не понася критики...
цитирай
2. santov - -exilia
23.09.2008 21:25
Но има разлика, дали няма да хареса на мен, или няма да хареса на някой, със спецслужба зад гърба. А е редно да сме еднакви и еднакво подчинени на закона. Пък който има спецслужба, да я използва не за себе си! Аз не копнея такава....
цитирай
3. spasunger - Някои...
25.09.2008 17:03
...си умират да се изживяват като героични дисиденти - отзвук от други, по-надълбоко скрити проблеми...
цитирай
4. gothic - Този с чука може да заповяда. Аз съм ...
27.09.2008 15:37
Този с чука може да заповяда. Аз съм готов за него....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: santov
Категория: Политика
Прочетен: 512911
Постинги: 149
Коментари: 1131
Гласове: 5077
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031