Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2008 17:32 - От Ч.С. /инициалите са променени умишлено/
Автор: santov Категория: Политика   
Прочетен: 3555 Коментари: 21 Гласове:
0

Последна промяна: 09.10.2008 23:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес премиера и правителството ме впечатлиха. Има няма и два часа от връчването на заповедите за уволнение и г-н премиера и сие успяха да проверят лист по лист тези граждански повели. За набито око и безпогрешен нюх говори факта, че измежду тези милиони листове достойният ни премиер е откроил такива, които са с еднакъв почерк. Почувствах се засегнат, защото на Станишев най - му е направила впечатление моята заповед. Дето е подписана с инициали. Дължа Ви обяснение, г-н Станишев. Признавам – не посмях да сложа автентичен подпис, а драснах инициали. И това, че инициалите ми са различни от буквите на имената ми си е умишлено. За да обясня, ще Ви припомня, че има някои хора, които държат бурканче с пръст на бюрото, за да им напомня, че са смъртни. Аз пък на писалището си държа просто чук. Отскоро е. Но ми напомня за такива неща, че ме достраша да се подпиша. И ако Ви прави впечатление, първият  инциал е буквата Ч. Вторият е С като "сърп", но за нея няма да обяснявам. По повод на „циркаджии”, както благосклонно ни нарекохте, г-н премиер, имаше един лозунг по времето, когато Вашите родители пак ни управляваха. Лозунга е „25 години размяна на циркови номера между НР България и СССР”. Да не би да се сте вживели прекалено в тази роля, та да Ви се привижда, че това тук е цирк?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bashibozuk - Сантов
09.10.2008 22:04
слабо, много слабо. Ако това е политически анализ, който е за избрани в блога вече съм на ясно защо ни е такава политиката.
Ясно е че това с уволнението е символен жест, но именно заради това в него трябваше всичко да е ясно - колкото са се подписали, толкоз. Кому е било нужно да се правят фалшификати?
Сантов, така и не успях да разбера каква ти е позицията, какво искаш да кажеш и въобще... статиите са ти много бозави, въобще не мога да разбера защо си такава звезда на политическия анализ в този блог
цитирай
2. santov - Не драги,
09.10.2008 22:19
ни най-малко не очаквам да ме разбереш. Всъщност, това е комплимент за мен :) (остава и на башибозук да обяснявам....!).
цитирай
3. bashibozuk - Сантов
10.10.2008 09:41
Баши Бозук е името ми и то е на по-смешно от Сантов!
За мен е по-важно, че тези дето те поставят в избрани също така не са те разбрали по простата причина, че в тази статия няма какво да се разбере!

В крайна сметка ти ли изготви фалшификата, който дадоха на правителството или не? Ако си ти, не знаеш ли, че фалшифицирането на документи е престъпление? Нима омразата ти към комунистите е толкова голяма, че си готов да извършиш престъпление и то само заради един чисто символичен акт, без никаква практическа стойност?
цитирай
4. caldo - bashibozuk - много важно какво мислиш ти и хора като теб...
10.10.2008 10:11
bashibozuk - май не си цвете за мирисане?! И защо е нужна толкова злоба и ярост?!
По-добре ще звучиш- ако замълчиш.
Относно блога.
Сантов, това звучи логично. Болшинството от хората мислят по този начин.
цитирай
5. caldo - още по темата
10.10.2008 10:44
http://politics.actualno.com/news_186398.html
цитирай
6. santov - -bashibozuk
10.10.2008 10:44
"чисто символичен акт, без никаква практическа стойност" е твое определение. И в този контекст думата "престъпление" е неуместна. Но казвайки го ти самият, изглежда съзнаваш, че практическата стойност в никакъв случай не е малка.
цитирай
7. santov - -caldo
10.10.2008 10:46
Благодаря за линка! :)
цитирай
8. bashibozuk - Сантов
10.10.2008 11:08
практическата стойност на този документ беше това, че, защото някой се е подписал фалшиво, Станишев успя да му се подиграе. Това направи цялата акция за уволнение на правителството смешна
цитирай
9. santov - Както и да е...
10.10.2008 11:27
Нека това е твоята истина, пък аз имам своето разбиране.
И да ти е честит премиерът ни! Виждам, че си го харесваш.
цитирай
10. bashibozuk - Харесвам ли го или не
10.10.2008 12:29
такъв е избора на НС, а опита за народен референдум (въпросната заповед за уволнение) се оказа фалшифициран, с което опозицията единствено засили позициите напремиера!

цитирай
11. анонимен - bashibozuk
10.10.2008 14:15
Не само,че харесваш Станишев,но и яростно го защитаваш.Което не говори добре за твоя морал.
цитирай
12. bashibozuk - В една свободна и демократична държава
10.10.2008 14:44
всеки може да прави всичко, което изрично не е забранено от законите, а законите трябва да забраняват само онези действия и бездествия, с които се нарушава в голяма степен обществения интерес.
Заемането на определена позиция в даден политически спор НЕ МОЖЕ да е показател за морала човека. Виж, обвиняването в неморалност, заради дадена политическа позиция, със сигурност демонстрира тъпотата, простотата и елементарността на обвинителя!
цитирай
13. caldo - bashibozuk
10.10.2008 15:14
bashibozuk, тъкмо да те харесам и се отказах. Тъкмо да си помисля, че наистина си добър човек и се разочаровах. Защо обиждаш?
Какво удоволствие ти доставя?
Ако някой мисли различно от теб, не означава, че ти си умен, а той е прост.
Разбрахме, че харесваш премиера. Добре.
Но да обиждаш в чужд блог- не съм съгласна.
В интернет общуването също има правила. И те повеляват, тогава, когато нещо не ти харесва- да го подминаваш мълчаливо.
цитирай
14. bashibozuk - Прощавай caldo
10.10.2008 16:18
но къде видя обида?
В коментар № 11 някой ме обвинява в неморалност само защото съм заел определена позиция - това ми се струва по-обидно
цитирай
15. santov - -bashibozuk
10.10.2008 17:51
Нека ти обясня две неща. Те са очевидни, но явно ти не ги виждаш.
Първо, това не е анализ. Просто е в рубрика "политика". И тук няма заявена позиция, само съм дал изява на едни свои чувства. И за мен е странно, че според теб не Станишев, а "акцията за уволнение" е смешна. (тази дума акция си е слава богу твоя!).
И второ: За морала говори и политическата позиция.Така е редно. Само че ти няма да го разбереш, виждам от коментар №12... Ако те утешава и Доган например не го разбира.
цитирай
16. caldo - bashibozuk
10.10.2008 21:47
Ако не беше казал ето това изречение: цитирам:"Виж, обвиняването в неморалност, заради дадена политическа позиция, със сигурност демонстрира тъпотата, простотата и елементарността на обвинителя!"край на цитата, то биха направили впечатление само неговите думи.
Но след като отвръщаш по този начин и не умееш да се сдържиш- топката остава при теб.
Търпение и толерантност- на това мисля, че трябва да се научиш, въпреки, че си закъснял.
цитирай
17. caldo - всъщност
10.10.2008 21:52
Баши- на турски трябва да означава - голям, издигнат. А-Бозук- е фамилия, нали?
Ако трябва да покриеш името си, то трябва духовно да се издигнеш над дребнавото заяждане
и да послушаш съвета ми по-горе.
цитирай
18. bashibozuk - Добре, ще отговаря и на двама ВИ
11.10.2008 12:13
caldo - свикнал съм да отговарям докато имам какво да кажа, ако нямам какво да кажа явно съм достигнал до истината (поне за конкретния момент)

Сантов. Това което си написал е изключително притеснително. Ако политическата позиция говори за морала на даден човек, то се изправени пред сериозна опасност. Ще се опитам да се обоснова.

1. Какво е политика? Най-общо, процесът по взимане на решение за движението на онова общо политическо тяло, което ни обединява - Държавата (измислям си дефиницията на момента, така че ме прости възможните неточности)
2.Какво е морал? Най-общо, оценъчна система за разделяне на доброто от лошото.

Ако заради политическата ми позиция приемаш дефинитивно, че съм лош, ти автоматично ме изключваш от взимането на решение за общото ни бъдеще (това със сигурност не е демократично, нямам идея дали е силно, но съм убеден, че не е за България).
Ако и аз постъпя като теб, ще се получи, че и двамата взаимно се смятаме за лоши, изключваме възможността на преговори по между си (с злото не се преговаря, с него ВИНАГИ се борим) и се превръщаме в два сегмента на това общество, които не си говорят. В такъв случай не знам дали можем да наречем общото ни съжителство общество! Твърде възможно е да вземем и да се сбием като всеки ще бъде напълно убеден, че е прав, защото се бие с ЗЛОТО и ЛОШОТО. Упс, ето ти гражданска война, обществото ни се е разпаднало.

Не по - добър вариант ще бъде и обратния, ако заради политическата ми позиция, дефинитивно приемаш, че съм добър. В този случай губиш възможността за реална морална оценка на моите действия. Това малко или много те поставя под мой контрол. Когато те подчинявам, обществото между нас отново спира да съществува - ние не сме равнопоставени субекти. Ти служиш на ДОБРОТО.
Само че Сантов, след като слушаш Pink Floyd сигурно си се замислял, върху стиха " ...so you think you can tell Heaven from Hell". Не е толкова лесно да различиш злото от доброто!

Между другото, това е и причината да не харесвам всяка Лидерска партия. Смятам, че ДПС, ДСБ, ГЕРБ, както и Единна Русия на Путин твърде много си приличат. Не по политически позиции, а поради преклонението към вожда. Това преклонение, аз оценявам като лошо.

Хубаво си пописах, сега ви пожелавам приятел уикенд
цитирай
19. santov - -bashibozuk
11.10.2008 12:43
След това което си написал и ако бяхме очи в очи, бих промълвил: "дано не се занимаваш с политика!". И не мога да не констатирам, че в главата ти е хаос. Защото освен, че се опитваш да си вмениш морал, по-висок от моя и от тази камбанария да ме поучаваш, слагаш някакви упреци в моята уста, без да съм ги изричал, развиваш отговори на непоставени въпроси... Знаеш ли, не мога да твърдя, че си лош, но очевидно си способен да вземеш неморално решение от човешка гледна точка, като го квалифицираш, като политическо. В такъв случай аз не бих обсъждал с теб много неща, още повече политически. Просто не виждам никакъв смисъл.
Нека припомня твоите думи тук: "така и не успях да разбера каква ти е позицията, какво искаш да кажеш и въобще... статиите са ти много бозави, въобще не мога да разбера защо си такава звезда на политическия анализ в този блог". И ти отговорих, че не очаквам да ме разбереш. В тези твои думи няма позиция, а само квалификация и то обидна и необоснована. Защо изобщо се опитваш да пишеш коментар след, както сам признаваш, не си разбрал нищо?
Това, че намесваш ДСБ в отговора си, наричайки я лидерска си е твое право, но е очивидно, че се опитваш да ме уязвиш там, където смяташ, че ще ме боли. Ще ти кажа само, че аз лично имам основания да се гордея с лидера на ДСБ, каквото нито герберите, нито депесарите имат със своите лидери. Но след сравнението с партията на Путин ме изби на смях. Много смях!
Приятен уикенд и на теб!
цитирай
20. caldo - Баши,
11.10.2008 23:06
Жалко!
Жалко, че си свикнал така първосигнално да отговаряш.
Жалко, наистина.
цитирай
21. pllamm - caldo стискам ти десница !!!
13.10.2008 10:46
Не можеш да си представиш колко добре се почувствах от думите ти и от каузата, която защитаваш в този форум. Ако всички спазваме елементарните изисквания за вежливост дискусиите ще добият смисъл.

Башибозук, ако ние подписалите въпросната заповед за уволнение имахме конституционната възможност да уволним правителството на референдум, щяхме да го направим на референдум. Защитаваното от теб правителство и управляващи партии ни отказват тази възможност.

Те не знаят как да реагират на един такъв мирен, граждански, демократичен акт. Единственото, което знаят е това, което винаги са правили - отрекат, да омаскарят, да арестуват и да набият - сега му казват: даване на прокурор. Такива реакции са неадекватни на времето и пространството, в което се намираме.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: santov
Категория: Политика
Прочетен: 514281
Постинги: 149
Коментари: 1131
Гласове: 5077
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930