Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2009 23:18 - Седесарски митове
Автор: santov Категория: Политика   
Прочетен: 2665 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 06.03.2009 23:23


Съмненията ми, че СДС, към което признавам, че изпитвам носталгични чувства, породени от някогашното ми членство в тази партия, все повече заприличва на онзи древен бог – Янус, от вчера се превърнаха в мое дълбоко убеждение. СДС очевидно има две лица и всяко едно от тях изразява свое мнение. А едно от тези лица аз никак не харесвам – това на СДС – София. Въпреки, че там, в Софийската им организация, аз познавам поне един човек с качества, които уважавам, на когото поднасям своите извинения. В убеждение се превърна и друго мое подозрение – в СДС има огромен дефицит – дефицит на лидерство. Защото за мое огромно съжаление, Мартин Димитров, който е един безусловно умен и почтен човек, по никакъв начин не показва качества на политическо мъжество, каквото е редно да има един лидер на политическа партия. Особено ако тази партия е дясна. И ако е СДС. За  да си лидер на политическа партия съвсем не е достатъчно да си неин председател. Никак даже! Защото  Лидерът трябва да умее да убеждава, да отстоява и най-вече – да умее да води. В контекста на казаното няма да скромнича и ще заявя, че аз, като член на ДСБ имам своят лидер, и се възхищавам  на поведението му, на авторитета му, на ума му. Възхищавам се на това, че съумява да намира  и показва пътища. Иван Костов е личност, която увлича, чертае посоки и умее да ръководи – държава, общество, съмишленици, партия..... На онези от СДС, които уж неразбирайки, продължават да сочат Иван Костов за виновник, като се започне от сегашното състояние на партията им, та чак до двойките в бележниците на внуците или децата им, ми се иска, като редови член на ДСБ само да им кажа: както аз, така и поне деветдесет процента от това, което е в ДСБ, сме там заради същият този Иван Костов. И когато някой ми заразпрявя, че обединение може, но без Иван Костов, както аз, така и споменатите деветдесет процента членски състав сме наясно, че и ние сме нежелани. ( http://www.focus-news.net/?id=n1142473).
Ми... прав ви път! Даже така, на мен лично, ако на такива "отворковци" посоча вратата би ми било  много по-лесно!
  И в заключение ще кажа: Ако зададеш на СДС един въпрос, очаквай поне два отговора, ако поискаш среща с председателя, очаквай поне две срещи и то с двама такива....  


Тагове:   митове,


Гласувай:
0



1. maistora - Вие сте новите "царедворци"
06.03.2009 23:43
Добре, че не сте болшенство -бихте го коронякали! Ако Костов беше републиканец, щеше да се разграничи от този срам.
Извинявай, че пиша в блога ти.
цитирай
2. rummi - за лидерството в СДС
06.03.2009 23:49
съм на същото мнение. за лидери се избират хора без лидерски качества и това ясно личи. така СДС се превръща в партийка без лице.

гони ме усещането, че двете сини партии просто са решили да си стоят в опозиция ако не вечно, то поне дълго време. на всички избори за кмет или президент, например, упорито предлагат твърдо неизбираеми кандидати. изглежда така, като че ли бягат от реалната власт и са си поставили за цел просто да присъстват в парламента.

а това не ме устройва...
цитирай
3. santov - -rummi
06.03.2009 23:57
избираем кандидат е например Бойко Борисов. За нашите географски ширини, имам впредвид... Но не и за мен, например.
Спомням си един репортаж на ВТV, в който младеж изпадаше в транс при словесното очертаване от самия него на образа на Тодор Живков, че "всичко тогава било безплатно". Докато го говореше, дъвчеше безплатно кебапче от бсп-гощавка за някакъв празник.
Не мила, не си права, казвайки "двете".
цитирай
4. rummi - възможно е (да не съм права)
07.03.2009 02:27
и дано :-)
цитирай
5. raylight - Мартин Димитров е лидер
08.03.2009 12:45
, но не забравяйте в какво положение пое СДС, неговата задача не е никак лесна там.
цитирай
6. bovari - За лидера и неговите поддръжници.
08.03.2009 13:36
Не зная дали си давате сметка за това, че образът на един лидер се определя до голяма степен(много голяма степен!) от лицето на неговите поддръжници. Колкото и стойностен да е един човек, той ще остане неразбран и накрая отхвърлен(задължително!) от околните, ако те нямат поне наполонина от неговите качества(или потенциал!). Само силните признават силния лидер, тълпата обича посредствените, защото мисли в образи, и то от днес за утре.
Поздрави!
цитирай
7. santov - -raylight
08.03.2009 14:40
Някак не ми го побира главата, лидерът на СДС да гласува "въздържал се".
цитирай
8. santov - -bovari
08.03.2009 14:41
Напълно споделям казаното...
цитирай
9. galinabg - Тодор,
09.03.2009 09:56
абсолютно точен си! Аз напоследък се питам Мартин наясно ли е с ролята, която му определиха да играе??? Какъв е този Иван Сотиров, който иззе говоренето от името на тази партийка и какви са тези комплекси, които тресат това неуспяло кандидат-председателче??? Сотиров и Костов?! Само ги сложи един до друг и няма какво повече да говорим!! А Мартинчо....скоро ще питаме-кой точно беше той?
цитирай
10. rummi - лидер или водач,
10.03.2009 21:22
ако ще си говорим български :-) е човек, който притежава определени качества и независимо дали те биват осъзнати или не като такива, карат хората да го/я приемат за водач.

това не е нещо ново.

и определено трябва да е ясно на организация от всякакъв мащаб. особено на партия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: santov
Категория: Политика
Прочетен: 513903
Постинги: 149
Коментари: 1131
Гласове: 5077
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930