Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2009 18:31 - Ще има ли Великден?
Автор: santov Категория: Политика   
Прочетен: 2447 Коментари: 8 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Доскоро не виждах никаква връзка между “деня за размисъл” и Великден. Както, например, няма връзка между идиотизъм и управление на държава. Няма, но само на пръв поглед. И гледайки, слушайки и изпитвайки на гърба си безобразията на ДПС и БСП все по-убедено мисля, че може и да има такава. А на това подозрение ме наведе вчерашното предложение на видния депесар – Христо Бисеров, да бъде отменен станалият вече традиционен “ден за размисъл” преди гласуване, та даже и предложил орязване на времето за агитация на партиите с една третинка, само... За да не се уморявали хората. Естествено пък другарите им от БСП, нямали нищо против. Не само за мен е очевидно, обаче, че онези избиратели, които редовно пращат в парламента представители на тези две партии, нито имат нужда от предизборна кампания, нито пък от размисъл. Очевидно е и за Доган, а щом е такова и Станишев е съгласен. Пък и някак, странно съм убеден, че след овакантеното, при скръбни обстоятелства, място за “мъжка секретарка” в сарая на Сокола, на  Станишев след като му вземат премиерството, най-ще му отива тази работа, пък за нея може и да става – вечно е усмихнат, с причина или без, не мисли много, а просто изпълнява, сервилен е, “мъжки” е, но не съвсем.... ;) Та, както са тръгнали тия от ДПС, като нищо ще им щукне да отменят и Великден. Защото се подразбира, че нито те, нито избирателите им имат нужда от Великден и този аргумент ще  е достатъчен. Може да са само почивни дни, за да не се сърди Масларова и толкова. Изобщо, егати цирка, егати държавата!


Тагове:   ДПС,   Станишев,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Може и да стане
18.03.2009 18:38
Те всички такива метани правят пред ДПС, че няма да ме учуди, као това се случи. Много са им дълбоки поклоните, правят ги толкова усърдно, че им лъсват голите задници, а ДПС-то както е известно има слабост към тая част от анатомията, може и да ги ощастливят.
цитирай
2. haralanov - Здравейте!
18.03.2009 18:46
Циркът ще е пълен,ако и през следващите четири години ни управляват пак ТЕ.Тази вероятност никак не е малка.Лошото е,че не виждам дори и след още четири години,как електоралното им влияние би намаляло.Харесват си ги хората и това е....
цитирай
3. santov - -krotalka
18.03.2009 19:28
Поне Станишев май ще се зарадва :)))
цитирай
4. santov - -haralanov
18.03.2009 19:29
Дано не сте прав!
цитирай
5. raylight - Тези избори
18.03.2009 20:49
има голям шанс да бъдат оспорени в съда, дори БСП би могла да ги оспори ако дясната коалиция вземе добри проценти
цитирай
6. santov - -raylight
18.03.2009 20:51
Много съм зле с правото... Би ли ми обяснил?
цитирай
7. haralanov - Здравейте пак...
18.03.2009 20:53
Да,дано не съм прав!Макар,че твърде често се е случвало,това което си мисля,да се случва.Обаче,ако това се случи,се питам,какъв е смисълът въобще!?От битието българско?И каква е моята работа тук..?Бъдете абсолютно сигурен,че комунистите са си намислили разни врътки,изненади за всички ни,така,че от юли нататък,пак да са във властта,под една или друга форма.Случи ли се,това ще е последното ми лично поражение!От там нататък-без мен!Който както иска,така да си я кара!Моят свят ще е някъде другаде!!!
цитирай
8. chukan - Времена на промяна
21.03.2009 16:30
Хора, ако някой ме чува и все още не разбира какво се случва в света ни днес нека види филмите Zeitgeist и Endagame. Важно e и за мен и за теб, щото още не искам да си отивам от този свят, искам докато съм наоколо да живея както ми харесва и без да вредя никому. Сигурно и при вас е така.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: santov
Категория: Политика
Прочетен: 514260
Постинги: 149
Коментари: 1131
Гласове: 5077
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930