Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2009 16:29 - Таралежът
Автор: santov Категория: Политика   
Прочетен: 1465 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.03.2009 16:49


От новини и обрати покрай дясната коалиция взех да дишам на пресекулки. В началото тръпнех в очакване, че нещо, като здрав разум, ще се зачене и впоследствие роди в СДС. Тъкмо когато това, като че ли  се случи и върху слабите ми вече нерви се стовари притеснението, че на лидера им Мартин Димитров май ще му “хвръкне главата”. Той, слава богу, оцеля, но дочувам че някои в партията му щели да правят друга коалиция, само че без Костов...  Някак странно ми изглежда една партия да участва в две коалиции, но като си помисля, на какво ли не съм бил свидетел за двадесетгодишната ни нова история си казвам: “може пък и това да стане!”.  Но най-трудно за проумяване ми е едно събитие отскоро. Някак изведнъж се оказа, че ако се интересува човек от политика и иска да е добре информиран, трябва да гледа и Вип Брадър. Защото там съвсем съзнателно бил влязъл третия стълб на дясната коалиция -  Сузи дългото бедро (Кошлуков). 
image

Може и да го е направил по политически причини, които аз лично не мога да проумея, но това си е мой недостатък.Казват, че този брадър бил с благотворителна цел, но и без Кошлуков целта си остава пак благотворителност. Та, мисля си, коалиция ли ще правим или съквартиранти набираме. Да, очевидно много не разбирам, като например какъв ще е приносът на този Кошлуков в дясното обединение, само дето натрапчиво в главата ми се върти една поговорка, за един таралеж и нечии гащи...
Май в повече ми идват тези вълнения!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: santov
Категория: Политика
Прочетен: 513905
Постинги: 149
Коментари: 1131
Гласове: 5077
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930