Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2009 22:04 - Докога ли?
Автор: santov Категория: Политика   
Прочетен: 2566 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 19.05.2009 08:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не съм блогър, не съм десен, не работя никаква обществена работа, покрай своята си. Не харча собствени пари за странни и абстрактни дейности, които само предизвикват повдигане на вежди у повечето ми познати.  Не ме смятат за последния наивник, губещ времето си с партийна работа, събрания, дискусии или избори, вместо да съм с жена си и двете дъщери. Освен това, тъй като за това заплата няма, е очевидно, че освен  факта, че не съм наивник, идеалист и прочие,  не съм и вероятно глупав. Тъй, като не се занимавам с цигански проблеми в цигански квартал, защото и това е глупаво. Да съм си гледал бизнеса, пък другото не ми е работа. Не ми е работа и хала на държавата, защото и без мен тя ще си е все такава. Не ми е работа и дясното, защото там или пък другаде – равносметката ще е, че някой е използвал якият ми гръб, за да се качи в ложата.   Не съм, ама Съм!   И съм, защото смятам, че е редно, че смисълът го има и в някои по-абстрактни категории. Че е добре, дори, бих казал стига, когато някой каже за баща си, че е работил за честта си. Твоята, на твоето дете, на своето, на себе си. За благини не е работил, защото всеки сам си ги създава, ако умее... Бих искал да го чуя от децата си!   Опитвам се да пренебрегна факта, че установявам, че това “не съм” е ширещо се  мнение и сред своите, в редиците на  сините... Освен сред толкова други хора.  Моите поздрави, пожелания за успех и всичко най-добро, щом като не трябвам, но е мое право да преценявам себе си, усилията си, времето си и границите на предела на  умората в ръцете ми. Ще преценя и колко от честта си е възможно до пожертвам в името на каузата. Честта се мери в чужди погледи и чужди откровения, освен единствено чрез мои възприятия, така че редно е и да се вслушам. Решавам аз.
И отново да оставим времето, за да покаже глупак или само идеалист съм. И в двата случая няма да ми е от пряка полза.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Хора Бдете!!!
20.05.2009 20:02
До кога ще ни мачкат и ще им служим?Предлагам да не излизаме от домовете си докато не се реши въпроса с демокрацията.Само се говори, а нищо не се върши.Защо няма референдуми.Стъкмат изборите уж че сте гласували и сте упражнили демократичните си права, качат ви на кола без волан и спирачки и ви засилят по нанадолнището.Това ли е демокрация???
цитирай
2. rummi - времето показва много неща
20.05.2009 20:27
най-искрено ти пожелавам да пожънеш това, което ти сееш и времето да работи в твоя полза.
цитирай
3. santov - -rummi
20.05.2009 20:57
Благодаря, това е много мило! :)
цитирай
4. boristodorov56 - Въпроса е не само за каузата,
21.05.2009 08:07
а да защитим себе си като мислещи хора,
за да се уважаваме - себе си и един друг.
Става въпрос за възгледи, идеи , мечти -
щото моите са същите,
каквито са били и преди 10.Х!`89 год.
цитирай
5. santov - -boristodorov56
21.05.2009 16:57
Точно така!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: santov
Категория: Политика
Прочетен: 513992
Постинги: 149
Коментари: 1131
Гласове: 5077
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930