Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2009 22:18 - С шепи срещу прибоя*
Автор: santov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3167 Коментари: 3 Гласове:
0



Вече повече от пет месеца се опитвам да спася това, което имам, това на което съм се радвал, това което съм постигнал. Вероятно съм като човек, отчаяно насипващ пясък върху онези  детски замъци, красиво, но крайно неблагоразумно изградени точно на брега на морето, с вяра за устойчивост срещу  вълните. Не мога, просто няма как..., пробвах и с молитви, но съм изправен пред разкривеното  лице на ужасна болест, поразила най-близкия човек до мен.  И съм обречен да следя, как всяка следваща вълна отхапва от това, което толкова обичам, отнася го навътре и го превръща в мътилка, спомен... После вълната се завръща и пак всичко се повтаря,  по ръцете ми е само кръв и пясък, лицето ми е странно мокро,  а моето имане се стопява.  Ужасът в очите на децата ми е прекомерен дори за моите сили, те губят нещо, което аз винаги съм имал и липсата на всякакъв опит ме кара отвътре да се гърча и  мълча. Не намирам думи за утеха, а това е лошо. Да, вярно е, че все пак имам фотографии на отминалото неотдавна щастие, но се оказва, че единствено ме натъжават. Винаги съм смятал, че разумният човек се радва на това, което има, но мисля, че тогава, когато съм имал, съм пропуснал да се радвам истински.
-----------------------------------------
* Странно изчезнал пост, вероятно по причина на вечната ми разсеяност





Гласувай:
0



1. rummi - бъдИ силен, човече
13.07.2009 22:33
в такива случаи всичко, което пиша, ми се струва глупаво и не намясто, но мълчанието пък не е избор.

цитирай
2. kobata - уффф,
17.07.2009 18:52
кураж! Трябва да се държиш заради тези около себе си!
цитирай
3. inamay - ...
20.07.2009 02:20
Страх ме е да призная колко ме е страх от мисълта за своето безсилие да се преборя с толкова голяма, страшна дума... болест... която е надвиснала над най-любимото... Този коментар, на най-далечно, непознато място, е първият ми опит за терапия... такава, както е при пристрастени и нуждаещи се от споделянето на причините... Простете!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: santov
Категория: Политика
Прочетен: 513880
Постинги: 149
Коментари: 1131
Гласове: 5077
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930