Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2009 21:53 - На връщане и след това
Автор: santov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3929 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 09.08.2009 23:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Шестнадесет дена бях далеч от политическите събития.
image
Нарочно не купувах вестници и не слушах новини, защото просто бях на почивка. Интересувах се от времето, от студена бира, от добре приготвени салати, от добри кръчми  и от разпалване на барбекю. Политически се впечатлих само веднъж, но особено силно, когато на плажа забелязах (всъщност първо чух) един шумен човечец облечен с една позната до болка фланелка, рекламираща една коалиция и един номер – номер деветнадесет. В началото мислех да се изровя от пясъка и да му стисна ръката, но след сочните фрази, излизащи от устата му по адрес на силния бриз, се отказах. “И това ако е мохикан” – ми се въртеше в главата и вече ми се искаше точно тази  фланелка да не е на гърба му.

Както и да е, но почивката добре ми се отрази, признавам. С огромно съжаление натоварихме колата и поехме обратно. След като изминах, на път за София,  магистралния участък на Бургас, по хубавото първокласно шосе към Сливен ме впечатли поредицата – километър – патрулка, пак километър и пак патрулка... И без тополи за прикритие на униформените, те просто стояха на възможно най-видимото място, което очевидно вършеше работа и скоростомера на автомобила ми в колоната се колебаеше около 90.  Иначе бях свикнал да ги очаквам на сянка, под някой надлез на пътя, но този път бях изненадан. Признавам -  приятно!

 Дори “насрещните” не примигваха с фарове, явно им беше омръзнало.

След като пристигнах, по стар, вманиачен, навик се логнах в новините и се изумих от темата на вече няколко дена, напоследък, за една Спаска и един Божидар, за едни вербални ноти и едни македоно-български взаимоотношения. Връхлетя ме спомена за притчата за слона и стъкларския магазин, но не очаквах Божидар да е чак такъв слон... Цяло Външно се оказа въвлечено в едно бракоразводно дело на съседна страна, сега и цялата моя държава е на страната на една майка, неудовлетворена от решението по бракоразводното дело и подробностите в него, като допълнително легло в къщата на майка й и един психясал татко. Пък съвсем неотдавна, спомних си, че пак цели новинарски емисии отделяха внимание на един, този път, български баща, на когото съдът беше разпоредил отнемане на детето в полза на майката, чужденка... Имаше и сърцераздирателни репортажи... Особено по една телевизия и едно радио, радосветско...

 И тогава и сега на преден план само емоции и симпатии, съвсем на заден – съдебните решения и законите зад тях. Не мисля, че така е редно. Не мисля и че сега случаят със Спаска Митрова е от естеството на иначе честите изстъпления в югозападната ни съседка, против българите. Но, извинянайте, напоследък се оказва, че в Македония, дори когато глобят за минаване на червен светофар, виновните вече твърдят, че властите го правят, защото били с българско самосъзнание. Чак ми е неудобно, че самият аз съм с такова потекло.

Всъщност, привет, уважаеми съблогъри!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. net - :)
10.08.2009 21:59
супер си изкарал.
а ние нищожните червей-щем не щем разбрахме колко е добре да те управлява Батман!
Хайде - дано ежедневието ти да бъде като на почивка
цитирай
2. santov - Всъщност... :)
10.08.2009 23:32
засега моето червейско съзнание смята, че нещата не са никак лоши.
Привет, Net!
цитирай
3. net - Не са лоши, никак даже
11.08.2009 16:45
Не са лоши, никак даже , ама май пак покрай сухото ще изгори и зеленото.
Дано има по-малко клюкари.
цитирай
4. raylight - В случая с майката проблемът е, че е ...
12.08.2009 21:17
В случая с майката проблемът е, че е българка. Не е само заради бракоразводно дело.
цитирай
5. haralanov - Здравей!
20.08.2009 02:48
Ще ми бъде приятно да те чета отново!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: santov
Категория: Политика
Прочетен: 512952
Постинги: 149
Коментари: 1131
Гласове: 5077
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031