Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2009 20:40 - 7 процента надеджи
Автор: santov Категория: Политика   
Прочетен: 4752 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 11.07.2009 13:01


Четири “следизборни” дни са достатъчно основание за проява на политическа трезвеност в нещата, казани или написани от мен. Освен това, седем изборни кампании, в които съм взел активно участие, би трябвало да са достатъчен повод за някакви изводи, една част от които верни само според мен, други – широко споделяни. За да съм съвършено ясен по-долу, искам да отбележа дебело, че наистина в сегашната десница, погледната широко, има два ясно очертани профила. Някои ги назовават “нова” и стара”, с което категорично не мога да се съглася и смятам, че тези названия са въведени умишлено с явна надежда за психологическо въздействие върху привържениците на едните или другите. Смятам за уместно и единствено отговарящо на истината названието “автентична” десница, в лицето на двете основни партии в сегашната “Синя коалиция” и “мимикрираща” за формацията на Бойко Борисов. Както, между впрочем, Яне Янев и подопечната му партия, който очевидно не е “нов консерватор”, нито пък е бил някога “стар земеделец”, нито “стар седесар”. Той е такъв, какъвто е удобно да бъде и това няма нищо общо със споделяна ценностна система и изповядвани възгледи. Има общо с едни европейски пари, с една свободна политическа ниша и с един проект на родни “шестаци”. И, разбира се, с липса на основно човешко качество – съвест. Според някои и според мен, голяма част от казаното за Яне, може да се твърди и за Борисов, и при спомена за добре известната му лична драма между деполитизацията в българската армия (пожарна) и партийната му книжка в близкото минало, се сещам за израза “няма бивш комунист”. И за да продължа с моите изводи, за които споменах, обръщам внимание, че казвайки дясно и десни имам впредвид единствено ДСБ и СДС. На изминалите избори “сините” получиха своите 6,76 процента, число, което потвърждава правилността на усилията на Костов от Ноември 2008г. за спасяване на оцелялото дясно воинство. А благодарение на тези усилия, едни близо триста хиляди души имаше за кого да гласуват в неделя и внушителната цифра на тези хора ме кара по-лесно да приема незначителния процент по-горе. Но не мога да го пренебрегна и да не заключа, че каквито и мероприятия да провежда една партия, колкото и енергия, хъс, средства да влага, каквито и срещи да прави, пиари, програми, промоутъри и всякакви други глупости,  резултатите са лично за лидерите Костов и Мартин Димитров. Слава богу, все пак, че десницата ги има, но очевидно не е достатъчно. Както резултатите на ГЕРБ са такива, каквито са, не заради Божидар Димитров, Вежди Рашидов, Цветанов и всякакви други. Това са очевидно гласове за Борисов. В този ред на мисли обръщам внимание на представянето на НДСВ на евроизборите и месец по-късно на парламентарните за да потвърдя своето впечатление и твърдение, че на десницата й липсват фигури. Хора с излъчване, компетентност и харизма. Хора със собствено мнение и възможност за публични изяви. Десницата и в частност ДСБ има, с голямо “Л”, лидери, но има една огромна липса - няма “втори ешалон” политици. И колкото по-бързо осъзнае това, толкова по-лесно ще излезе от там, където е. Десницата не търси и не обучава политици, а просто ги чака да се появят, барабар със знанията и уменията, което според мен е безумие или най-малкото е непростимо политическо късогледство. Накрая ще споделя, че лично аз имам своите почти седем процента надежда, че това е било дъното и че оттук нататък предстои доброто, както за мен, така и за онези 286 хиляди души. И искам да изкажа едно огромно благодаря на тези хора! Благодаря специално и на онези 3200 човека от “Красна поляна” избрали 19 –ти номер, заради които съм изпълнен с вяра.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haralanov - Здравей!
10.07.2009 20:47
Напълно споделям написаното от теб!Само в допълнение ще кажа,ако можеш да прочетеш днешното интервю пред в.Гласове на д-р Николай Михайлов.Поздрави!
цитирай
2. santov - Благодаря
10.07.2009 20:49
би ли ми дал линк?
цитирай
3. haralanov - И още нещо...
10.07.2009 20:49
Очаквах да коментираш онова,което бях написал под предният ти постинг!
цитирай
4. santov - -haralanov
10.07.2009 20:53
Знаеш ли, не го направих, защото, как да кажа, онова, което писах там беше "хленч" за съдбата на ДСБ. Иначе всичко, което казваш ти и много други е абсолютно вярно. Просто визирах собствената ни съдба и изливах своето огорчение. Дано не съм те обидил, защото не съм искал.
Поздрави!
цитирай
5. haralanov - Не,не...
10.07.2009 21:11
Не си ме обидил в никакъв случай!Влезнах сега в електронното издание на www.glasove.com но там го няма това интервю с д-р Михайлов.Купи си утре вестника и ще коментираме.Има върху какво да се замисли човек...
цитирай
6. net - а защо няма втори ешалон?
11.07.2009 09:27
Моето мнение- защото първият ешалон не ги допуска, не ги търси. Защото, едва поникнали ги полива с "Раундъп", защото създава правила, които вместо да дават свобода-ограничават.
На местно ниво, когато има кандидат за кмет, спечелил или не - край и е оставен в забрава.
За съжаление, в малките градове, да афишираш принадлежност към партия, свалила псевдокомунистическата власт, все още означава край на професионална кариера. - ТАКА е повярвайте ми!
И ако има поне подкрепата, показана със стисната ръка, разговори, ще има повече приобщени привърженици и доста от симпатизантите ще опознаят лидерите, а не да ги познават от жълтата хроника на медиите. Преките контакти, не само преди избори, ще намерят новото попълнение.
цитирай
7. santov - -net
11.07.2009 11:21
не съм сигурен, но може и да си права
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: santov
Категория: Политика
Прочетен: 512857
Постинги: 149
Коментари: 1131
Гласове: 5077
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031